Reply on: S499.1023 #11207:
Prečo? Nikde netvrdím, že by mal byť jediný vo vozidlovom parku, kľudne môžu čoskoro kúpiť ďalšie, ak by chceli (resp. ich mesto donútilo)... ? Podľa mňa je to lepší nápad ako rekonštruovať B 952E / B 961E z rokov 2005 a 2006, ktoré sú už na hranici svojej životnosti.Mimochodom, v SAD TN sa už zjavne nákupom elektrobusu zaujímajú - momentálne sa na ŽU robí diplomka na túto tému, pričom vedúci práce je sám J. P.
. Ďakujem.
Jacob
Keď už proste musia tí závisláci na IVECU kúpiť nejaký autobus tak jedine ako si spomínal Urbanway 12M, žiadny nimi navrhovaný IVECO Crossway LINE, ktorý momentálne jazdí u prímestskej dopravy a zároveň nemá automatickú prevodovku, ktorá pri MHD je najlepšia voľba.
Keby sa doteraz vyrábali B 952 stavím sa, že by určite tie verkle kúpili, je pekné, že tieto autobusy sú asi spoľahlivé a nepotrebujú močovinu a takto, ale preboha tieto autobusy majú už skoro 12 rokov, aj auto s rokom výroby 2006 vyzerá lepšie ako toto. Zároveň tieto autobusy tým, že sú vysokopodlažné tak horšie sa aj starým ľudom nastupuje, a to nehovorím o mamičkách s kočárom... a vozíčkar rovno môže zabudnúť cestovať tu v Trenčianskej MHD.
Keby aspoň SAD-ka keď nič vedela ganartovať nízkopodlažné spoje, minule som išiel 11-tkou s Autobusovej stanice a mal ísť garantovaný nízkopodlažný spoj a čo išlo? B 952 ako inak, to ako do boha nevedia aspoň tých pár spokojov garantovať? Keď nie nech nepíšu u tých spokojov, že tam pôjde na 100% NIZKOPODLAZNY AUTOBUS!