Na základe opcie, ktorú si DPmP, a. s. uplatnil na prelome rokov 2019 a 2020 boli na jeseň roku 2020 dodané ďalšie 4 trolejbusy tohto typu.
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 30 Tr SOR | 732 – 736 | 2016 – 2017 | 2017 | — | 5 |
| 2. | Škoda 30 Tr SOR | 737 – 740 | 2020 | 2020 | — | 4 |
| Spolu | 2016 – 2020 | 9 | ||||
| Dĺžka | 12180 mm |
|---|---|
| Šírka | 2550 mm |
| Výška | 360 mm
320 mm (nástupná hrana dverí) / 240 mm (s kneelingom) |
| Rázvor | 6180 mm |
| Počet dverí | 4 |
| Počet miest na sedenie | 32 + 1 + 2 |
| Počet miest na státie | 62 |
| Celkový počet miest | 94 + 1 + 2 |
| Pohotovostná hmotnosť | 10680 kg |
| Celková hmotnosť | 17550 kg |
| Elektrická výzbroj | Škoda Electric, IGBT technológia, mikroprocesorové riadenie s rekuperáciou |
| Motor | Škoda Electric 4 ML 3444 K/4, trojfázový asynchrónny |
|---|---|
| Výkon motora | 160 kW |
| Počet motorov | 1 |
| Celkový výkon | 160 kW |
| Maximálna rýchlosť | 70 km/h |
| Riadenie | RBL C 500V, s hydraulickým posilňovačom |
| Nápravy | predná: SOR, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: ZF AV 132, portálová, hnacia |
| Pneumatiky | 285/70 R 19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (zadná náprava) |
| Klimatizácia | Eberspächer AC 515 G2 |
| 732 733 734 735 736 |
737 738 739 740 |
| 732 | nevyradené vozidlo: 9 (100 %) |
| 732 | online: 4 (44,4 %) |
| 732 | dnes v premávke: 7 (77,8 %) |
| 736 | odstavené vozidlo (viac ako 2 týždne nezasiahlo do premávky): 1 (11,1 %) |