imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
7 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Fukui a jeho vlak, električka a vlakoelektrička (4.12.2025)
Konečná stanica regionálnej električkovej trate
Električka radu 770 alebo 880 a za ňou snežný pluh
Voľne prístupné električkové múzeum v rámci zastávky Kitago
Vozidlový park regionálnej električky - t. č. prevádzkované len typy v hornom rade (všetky odkúpené zo zrušenej prevádzky v meste Gifu)
Stará schéma električkovej linky
Hravá zastávka električky
Zachovaná pôvodná súprava prímestskej železnice, po ktorej dnes premávajú električky
Interiér prímestskej elektrickej jednotky
Muzeálna jednotka Nippon Sharyo #203 z roku 1962
Električka Nippon Sharyo z roku 1980, ktorá do roku 2005 jazdila v meste Gifu
Staničná budova v Kitago, ktorá dnes slúži ako malé múzeum električky
Výhybky na regionálnej trati sú chránené zastrešením pred snežením
Od roku 2016 sú trate električky a Ečizenskej železnice prepojené a časť električkových spojov odtiaľto pokračuje ďalej po železničnej trati s rovnakým rozchodom 1067 mm
Spoločná stanica Ečizenskej železnice a regionálnej električky
Ečizenská železnica sa spolieha predovšetkým na vlaky z druhej ruky, v tomto prípade z Aichi Loop Railway
Pohľad z vysokého nástupišťa na nízkopodlažnú električku "ki-bo", ktorá smeruje do centra Fukui
Tram-trainová prevádzka si vo Fukui vyžaduje samostatné nástupištia pre električky a vlaky
Pracovisko strojvodcu vlaku
Súprava #7011+7012 pôvodom z JR Central
Pôvodne trať patrila súkromnej spoločnosti
#7007+7008 a #6110 v novej konečnej stanici
Dve električky radu F2000 v roku 2022 nahradili staršie nemodernizované vysokopodlažné vozidlá
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie