imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
2 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› ¾-miliónové Kumamoto obsluhujú električky a autobusy (20.11.2025)
Dizajn japonských autobusov sa za 20 rokov veľmi nezmenil, na fotografii Hino Blue Ribbon z roku 2005
Električky v Kumamoto sú od roku 1982 číslované podľa roku výroby/objednania prvého vozidla
#熊本200か•9 39, Kumamoto-ekimae
Električka v predstaničnom priestore
Zatrávnený priestor zastávky pri železničnej stanici
Električky jazdia v Kumamoto od roku 1924
Autobusová stanica v Kumamoto s izolovaným čakacím priestorom cestujúcich od nástupného priestoru
Súčasťou autobusovej stanice sú aj samostatné stanovištia pre taxíky
Súčasťou autobusovej stanice sú aj samostatné stanovištia pre taxíky
Okrem električkovej a autobusovej dopravy je v Kumamoto možné použiť aj (regionálnu) elektrickú železnicu
Električky radu 8500 boli vyrobené v roku 1985, avšak využívajú podvozky starších vozidiel z roku 1958
#1092 z roku 1957 na jednokoľajnej konečnej oboch električkových liniek
Na jednokoľajnej nástupnej zastávke sa strieda električka za električkou
Extrémne úzke výstupište na konečnej liniek A a B
#9201 z roku 1992 pod hradom
#1210 (ex #200) z roku 1958 pod hradom
V Japonsku všeobecne vodiči autobusov nepristavujú vozidlá k obrubníku, zrejme aj vzhľadom na to, že pri obrubníku sa väčšinou nachádzajú prekážky, ktoré by mohli viesť ku kolízii s vozidlom alebo jeho zrkadlom
Prezývka električiek COCORO znamená "srdce"
Kumamoto je jedným mála japonských z miest, kde sa využíva vegetačný kryt trate
Space Runner KK-RM252GAN s maskotom Kumamon
#熊本200か14-60, Kamikumamoto
Autobusové zastávky pred budovou stanice Kamikumamoto
Sieť električkových tratí bola po rušení tratí v 2. polovici 20. storočia zredukovaná do dvoch liniek
Cestujúci nalepení pri stene prístrešku čakajú na električku na úzkej zastávke
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie