imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
0 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ostrov Man
› Douglas Bay Horse Tramway
Kone je nutné na oboch stranách prepriahnuť na opačný koniec vozňa
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Napojenie zrekonštruovanej trate konky na pôvodnú
Trať konky vedie stredom ulice s minimálnymi odstupmi od súbežne jazdiacich vozidiel
Prepriahanie koňa na konečnej
Pohonička vedie vlak cez priecestie s plnou preferenciou konky
Vozeň #14 mal pôvodne číslo 13, pričom pôvodný vozeň #14 zničil zosuv pôdy v roku 1908
Vozeň #14 z roku 1883 pôvodne slúžil u South Shields Tramway Comapny, na Ostrov Man sa dostal v roku 1887
Cyklisti by miesto križovania s traťou konky mali radšej využiť pobrežnú cyklotrasu
Dvojica zatvorených vozňov z roku 1892
Dvojpodlažný vozeň prerobený z jednopodlažného vyrobeného v roku 1883
Otvorený vozeň #21 z roku 1890 v novopostavenom depe
Otvorený vlečný vozeň z roku 1905
Vozeň #43 z roku 1907 a #1 z roku 1913, ktorý nahradil pôvodný vozeň #1 z roku 1876
Keďže nie každá hala depa je pripojená na hlavnú trať, na presun vozňov medzi koľajami slúži ručná presuvňa
Vozeň #45 z roku 1908 na jednej z najstarších stále prevádzkovaných konských železníc na svete
Nové depo konky postavené v dobovom štýle so zachovaním pôvodného napojenia na koľaje
Stajňa pre kone
Upozornenie na križovanie s konkou a kôň putujúci v protismere do stajne
V roku 2024 konka premávala na skrátenom severnom pobrežnom úseku, ktorý je celý vidno na tejto fotografii
Dočasná konečná konky Villa Marina a vľavo vzadu pôvodné miesto ukončenia trate v prístave
Priecestie s konskou dráhou, kde má konka absolútnu preferenciu
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Konka pod útesom Falcon, na ktorom vyrástol hotel a k nemu pozemná lanovka
Dočasná konečná konky na okraji centra mesta po jej skrátení
Na konke sú použité pôvodné vozne, napr. #36 z roku 1896
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Označník konky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie