imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
0 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rumunsko
› Arad
Cestovné lístky
Električka Timiş 2 TM69E pri starej vozovni v Ghiorocu
Cestovný poriadok prímestských električkových liniek 11 a 12
Pohľad na nástupnú zastávku v Ghiorocu
#51, AR 00967, linka 11, Ghioroc
Duewag GT8 #51 sa vydáva na cestu späť do Aradu
Duewag GT8 #51 v nástupnej zastávke
Setra S 315 GT-HD
Električky sa v Ghiorocu otáčajú cúvaním
#51, AR 00967, linka 11, Ghioroc
Duewag GT8 s reklamou na CocaColu a Euro2008 dorazil do Ghiorocu
#51, AR 00967, linka 11, Calea Aurel Vlaicu
Pohľad do interiéru aradskej električky
#1085, AR 00178, linka 16, Piata Romana
T4D pôvodom z Halle (Salle)
#AR 23CTP, linka 41, Strada Mucius Scaevola, zastávka Piata Romana
Výveska s cestovnými poriadkami
#1864, AR 00099, linka 6, Piata Romana
Zastávková tabuľa na zastávke Piata Romana
#1401, AR 01064, linka 3, Strada Tribunul Dobra
#1864, AR 00099, linka 6, Bulevardul Revoluţiei
#AR 01239, linka 18B, Bulevardul Revoluţiei
#AR 00060, linka 16, Bulevardul Revoluţiei
Astra Imperio s vyzdobenou kabínou vodiča
Medzimestská linka 11.
#303 je na linke 11 stálica už niekoľko rokov
Duewag GT8 nezvyčajne na medzimestskej linke 11.
Duewag M8S (ex Essen)
Esslingen GT4 so svetlami z T4D.
Duewag GT6 v centre mesta
Ex. Berlínsky Mercedes v Arade
Kĺbové Citaro dopravcu Pito trans
Esslingen GT4 (Ex. Hannover).
Jeden z mnohých "hranatých" oblúkov v meste
Hlavná stanica v Arade po rekonštrukcii
Prototyp električky Astra Imperio Civitas
Súprava T4D+B4 (Ex. Halle)
Autoškolská T4D
Duewag GT6 #108 s fialovou reklamou ktorá prekrýva pôvodný lak z Nemecka
Duewag GT8 z roku 1966 (ex Ruhrbahn)
Astra Imperio
Duewag GT8 z roku 1960 (ex Ruhrbahn)
T4D+B4D (ex Halle)
Astra Imperio z roku 2014 pri kostole sv. Trojice
Astra Imperio
Astra Imperio
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart)
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) na zrekonštruovanom moste cez rieku Mureș
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na zrekonštruovaný most
Esslingen GT4 (ex Stuttgart)
Aradské električkové trate do priemyselných oblastí majú jedno spoločné - električkové zastávky sú veľmi ďaleko od objektov, a tak sú nevyužívané cestujúcimi
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v mieste pripojenia trate z vozovne
Električková trať do vozovne v dezolátnom stave
Pôvodom innsbrucké električky Lohner GT6 #77 a Duewag GT6 #42 (ex Bielefeld)
Duewag M8S (ex Essen)
Električky Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) a Duewag M8S (ex Essen) vo vozovni
Duewag M8S (ex Essen)
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom, ktorý však má cez hlavu nainštalovaný štítok s EČV
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom
Budova depa električiek
Súprava Duewag GT6 #304 + Duewag B4 (ex Rhein-Neckar ex Bielefeld) je vybavená aj záclonkami a nasadzovaná na regionálnu električkovú trať
Vozovňa električiek s vozidlami z druhej ruky
Vozovňa električiek je návratom do Nemecka a Rakúska niekoľko desaťročí dozadu
Duewag M8S (ex Essen) na novozrekonštruovanom moste
Potreba zúženia štrbiny označovača cestovných lístkov bola vyriešená použitím hliníkového plechu a nitovačkou
Interiér električky Duewag M8S (ex Essen)
Interiér električky Duewag M8S (ex Essen)
Aj keď podľa transparentu električka ide až do Nemecka, predsa len svoju cestu ukončí v rumunskom Arade
Pohľad na jednokoľajnú trať s obmedzenou rýchlosťou 20 km/h
Označovač Elgeba MC 600mo
T4D (ex Halle)
Obratisko Piaţa Gai pri západe slnka
Vratná výhybka na konci jednokoľajnej trate so slučkou
T4D (ex Halle) na konečnej Piaţa Gai s ulicou a zastávkou po rekonštrukcii
Kanál priamo pod výhybkou
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) vychádza z obratiska na dvojkoľajnú električkovú trať
Kríženie električky so zvyškom železničnej koľaje
Koľajová križovatka úzkorozchodnej električkovej trate so železnicou
Volkswagen T4 / Kutsenis City III (ex Halle ex Bazilej) má ešte pôvodnú linkovú orientáciu
Spomienka na pôvodnú konečnú stanicu regionálnej električkovej trate Arad – Podgoria v Arade, na ktorej mieste je dnes kruhová križovatka
T4D+B4D (ex Halle) pred radnicou
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld) stále propaguje vodný svet pri Innsbrucku
Duewag GT6 (ex Bochum) sa míňa s električkou T4D (ex Halle)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v historickom centre
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na mestský bulvár
Esslingen GT4
T4D (ex Halle)
T4D (ex Halle)
Duewag GT8 (ex Essen)
Úzka zastávka v Arade
Električka Esslingen GT4 pôvodom zo Stuttgartu prežíva aj po zrušení prevádzkovania klasických električiek v tomto nemeckom meste
Extrémne úzka zastávka električiek umožňuje prístup len v zástupe
Lohner GT6 (ex Innsbruck) nesie nielen pôvodné evidenčné číslo dopravcu IVB, ale aj pôvodnú reklamu v nemčine
Duewag GT6 (ex Rhein-Neckar) na výpadovke z mesta
Koľajová križovatka dvojkoľajnej regionálnej električkovej trate s rozchodom 1000 mm a jednokoľajnej železničnej trate s rozchodom 1435 mm
Duewag GT8 (ex Essen) na dvojkoľajnej električkovej trati za hranicou Aradu
Duewag GT8 (ex Essen) k opustenému areálu kombinátu nepriviezol ani neodviezol žiadnych cestujúcich
Zarastená trať ku chemickému kombinátu bola vybudovaná v roku 1978 ako odbočka z trate regionálnej električky do Podgorie
Zarastené výstupište električiek s neplatnými cestovnými poriadkami a nefunkčná predajňa cestovných lístkov
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie