L17 bola z trolejbusovej na autobusovú zmenená od 22.11.1992, teda v deň, keď začali trolejbusy jazdiť na Sekčov. Od rovnakého dňa prestala vykonávať zachádzky k Trojici, čím sa skrátil jej jazdný čas medzí Sídliskom III a Širpom.
Obratisko Trojica sa odvtedy využívalo len manipulačne - do roku 1996* pri výjazdoch a zaťahovaní trolejbusov medzi Sídliskom III a vozovňou, potom už len pri výlukách Hlavnej. V roku 1997 bola trolejová stopa obratiska Trojica daná do súčasného stavu, odpojila sa od súčasnej trate na Hlavnej a súčasne sa zniesla trať nad pešou zónou. Pri výlukách na Hlavnej otáčajúce trolejbusy pri Trojici museli prehadzovať zberače na oboch koncoch slučky manuálne, čo robieval na to vyčlenený pracovník (aby to nemuseli robiť vodiči a zdržovať tak premávku). Posledná výluka s točenim trolejbusov pri Trojici, ak sa dobre pamätám, bola v roku 2002.
* - vtedy bola obojsmerné vybudovaná stopa Sabinovská - Duklianska a kompletne zrekonštruovaná celá trolejová križovatka.
Majitelia košického autobusového dopravcu Eurobus sa chystajú kúpiť SAD Prešov. Obe firmy prevádzkujú dotované prímestské autobusové linky, ktoré župy prepájajú do integrovaného dopravného systému.
Čo je podľa mňa chyba. Táto stopa tam dávno mala byť, aby trolejbusy nemuseli do garáže mieriť len cez Sídlisko III a Sabinovskú, namiesto takmer zbytočnej stopy Sabinovská - Levočská, ktorá sa zrejme prvýkrát využila po 16 rokoch až tento rok v júni pri linke 5.
742 nehoda s osobným autom medzi zastávkami čierny most a železničná stanica
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.