Tak 707 ešte poslúži na náhradné diely ostatným 25Tr, ale skôr by ma zaujímalo ktorý bude šiesty kus. Ak počítame so 116-118, 122, tak logicky by som zobral aj 702 ktorá už je v štádiu rozoberania dosť dlho, a Boh vie čo sa tam ešte nájsť dá. Otázkou ale je, čo bude posledný kus ? Možnosť je 121, ktorá by mala byť ešte stále pojazdná takže zošrotovať to je asi kus blud. Som sám zvedavý, možno to bude aj nejaká z prvých 24TR, alebo dokonca naša "historická" 78. Nechajme sa prekvapiť !
Nemam uz moc prehlad, kolko vozov nam stoji v garazi a ci o ne ma niekto zaujem (pripadne, ci ich uz niekto kupil), ale neviem, ci ma zmysel tam uskladnovat vyradene 14/15TrM...jediny sok pre mna by bol, ak by sa podnik namiesto 123/702 rozhodol konecne zbavit snad najvacsieho nepodarku v historii - 707.
V podniku mi spomenuli 6 trolejbusov rôznych typov, ktoré pôjdu do šrotu, ale dokým nie je vyhlásená súťaž na likvidáciu, evidenčné čísla si nechám pre seba.
Už sa sama vyradila 122, 121 už s cestujúcimi nepôjde a 702 už asi tiež nevyjde. Prídu 4 nové. Takže nejaké veľké vyraďovanie neočakávam. Skôr to bude stabilizácia, keďže pred koronou bolo viac krát problém vypraviť 11 denne.
Už sa vie, ktoré Citelisky sa vyradia s príchodom nových 30 a 31 Tr? Dnes som napríklad natrafil na #711 a z motorovej časti sa ozývali naozaj nepekné pazvuky, až som sa chvíľami bál o život. Hneď nato som sa viezol #734 a ďalšie prekvapenie - rozbitý diferenciál
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j
https://imhd.sk/po/linka/32A