Par much este novy system ma. Vozu niekedy nechce prehodit cislo. Uz vcera som pocul, ze je problem s tym, ze na dispeji svieti ina linka ako na pocitaci a navyse nesvieti konecna. Nemam prehlad celkom este, z akej linky sa kde pokracuje, ale dnes napr. sla L18 este aj z Trojice ako L18 o pol osmej a vzhladom na to, co voz robil neskor, tak tam asi nemala co svietit 18-tka ale 22-ka... sofer si ani nevsimne, ze je nieco zle, v pripade, ze mu na pocitaci nahodou L22 svieti ...Clovek, ktory nema absolutne prehlad o tom kde co ide a nahodou sa ponahla na autobus s tym ze nema cas si to skontrolovat v CP, sa nielenze nedozvie, ci ho L22 odvezie na Salgovik, pod Salgovik alebo do Teriakoviec, ale absolutne ho ani len nenapadne, ze spoj L18 by mal (teoreticky) menit cislo na L22...cize mu ujde a ani nevie ako. Aj keby nahodou ten voz nepokracoval ako L22 a vsetko by bolo v tomto pripade dobre, tak vcera bol podobny problem, L43 ani za svet nechcela prehodit na displejoch na L44, hoci na pocitaci L44 svietila a navyse vraj na strednej lesnickej, kde program ma prehodit hlasenie akoby od novej "konecnej" (netusim, preco prave tam inak, vie niekto? to bolo takto uz skor...) sa muselo manualne nieco nastavovat, lebo program zacal hlasit zastavky od zaciatku a potom siel voz, iba s cislom na displeji.
Neviem, ci je to v uplne vsetkych vozoch takto, vcera bolo halsenie trosku nahlas, aspon v 391-tke. Osobne s tym problem nemam, bol to fajn budik na rano, ale myslim, ze par ludi, by sa naslo, ktorym by to mohlo vadit
Neviem, ci je to v uplne vsetkych vozoch takto, vcera bolo halsenie trosku nahlas, aspon v 391-tke. Osobne s tym problem nemam, bol to fajn budik na rano, ale myslim, ze par ludi, by sa naslo, ktorym by to mohlo vadit
Matej78
Avšak poukazujem na to veľmi problémové financovanie verejnej dopravy. Predsa len, aký ma organizátor dôvod niečo take platiť?
Okrem iného, prekrasne je to vidno aj na zavedení MHD do V. Sebastovej a tým aj subeznostou s SAD ( v Severnej ma napr. o 2' skôr odchod pred L13 !). Čoraz viac počuť od ľudí, ze prečo by mali niečo (nepriamo) platiť, ak to nevyužívajú.
Možno ze ešte jedna otázka na zamyslenie: ak aj take pohrebné služby sú prevádzkované ako komerčná služba ( a predsa len raz to využijeme všetci ? ) a mnoho XYZ služieb, prečo by verejná doprava nemohla?
Možno ze sa pýtate, ze s čoho budú prevádzkovať služby? Netvrdím, ze nech dopravcovia neexistujú bez dotacii (skôr myslene na nejakých úľavách) - ale skôr ja by som to rad videl na zrušení dani, vyber z parkovného/mýtneho a pod. Ide o to, nech dopravcovia majú voľnejšiu ruku.