Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
vyzera to tak ze sa mozme “tesit” na dalsie 3-4 Sorky z BA ... zrejme tiez 10,5m ... viac neviem
Aktuálne Žilinský Citelis prišiel do Prešova, dostal som echo, že išiel cez Levočskú pred chvíľou.
Reakcia na: rexino #24135:
To je tá slovenská kvalita a spoľahlivosť. Istý človek kedysi povedal, že tieto vozidlá určite nie sú viac poruchové a nákladnejšie, než ktorékoľvek iné vozidlá prevádzkované v prešovskej MHD. O ich nezničiteľnosti a kvalite svedčí aj fakt, že niekedy je problém vypraviť štyri midibusy z ôsmich. 🙂
Tie každodenné výmeny Rošer sú plán, alebo sa len každý deň jedno vždy pokazí?
Dnešný štýl výpravy by som privítal každý deň. 🙂
Informácie sú doplnené, ďakujem za trpezlivosť.
Reakcia na: 4.2.0 #24131:
Aj tretia.
Reakcia na: Jan Vartas #24130:
uz je aj druha
Reakcia na: Jur@j #24123:
Všimol som si ho až neskôr. 😏
Reakcia na: Jan Vartas #24126:
Tak nabudúce vymením aj obrázok. Ešte raz sa ospravedlňujem za zmätok.
Reakcia na: Jur@j #24125:
Rozumiem. Ja len preto, že keby kolega lumbert tu nedal odkaz, tak si zmenu vôbec ani nevšimnem. 🙂
Reakcia na: Jan Vartas #24124:
Po prvej aktualizácii som to aj zaklikol, ale nakoľko som oznam ešte opakovane upravoval, upozornenie sa stále obnovovalo a tým pádom sa aj článok opakovane zdieľal na facebookovej stránke. Takže som "aktualizáciu" odklikol, ale namiesto toho som správu zvýraznil, čiže sa zobrazuje s tmavším nadpisom (ako keby ste ju ešte nečítali).

Neviem, či mi je takto rozumieť, ale snažil som sa to vysvetliť polopatisticky.
Reakcia na: Jur@j #24123:
Dovolil by som si takú malú poznámku. Nakoľko sa správa môže v budúcnosti viac krát aktualizovať bolo by dobré, keby upozornenie na aktualizáciu bolo viditeľné už pred rozkliknutím správy.
Reakcia na: N/A #24122:
Ďakujeme za príspevok, ale na našej stránke už oznam visí.
Reakcia na: Shadow #24120:
Ahoj,
Oficiálne zdôvodnenie je také, že takí týpci, ako Poliak zo Studénky, sa potom aj tak snažili obísť závory protismerom, kde to padalo o pár skúnd neskôr.
Domnievam sa, že by najmä profesionáli byť výrazne intenzívnejšie školení na to, ako sa správať pri uviaznutí na priecestí (a najmä na to, ako na priecestí neuviaznuť).
O dopravných prasatách Európy aka Poliakoch škoda reči, ja som slniečkár a vítač ale Poliaci na cestách (inak mám medzi nimi kopu kamarátov) sa vymykajú všetkým štatistikám.
Reakcia na: S499.1023 #24119:
Každopádne nechápem prečo sa závory štandartne nezatvárajú selektívne - pre každý smer jazdy najprv pred až potom za priecestím. úplne triviálna záležitosť a zabránilo by to mnohým nehodám. Napríklad v Studénke.
Reakcia na: 3pa3ck3 #24118:
Postupné otváranie závor slúži k niečomu úplne inému - a to k obmedzeniu prúdového odberu pohonov závor.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.