111/2 - 123
111/3 - 122
111/4 - 702
111/7 - 711
111/8 - 705
121/1 - 103
121/2 - 707
121/3 - 115
121/8 - 717
121/9 - 109
121/14 - 334
211/1 - 395
211/3 - 384
211/4 - 380
211/5 - 385
212/1 - 369
212/2 - 365
212/5 - 362
212/6 - 367
221/2 - 354
221/3 - 397
221/7 - 359
221/8 - 398
222/1 - 335
222/2 - 342
222/9 - 345 (ak to nebola 10 minút meškajúca 222/10, no bol by to jediný spoj, ktorý ráno nemeškal)
222/11 - 341
111/3 - 122
111/4 - 702
111/7 - 711
111/8 - 705
121/1 - 103
121/2 - 707
121/3 - 115
121/8 - 717
121/9 - 109
121/14 - 334
211/1 - 395
211/3 - 384
211/4 - 380
211/5 - 385
212/1 - 369
212/2 - 365
212/5 - 362
212/6 - 367
221/2 - 354
221/3 - 397
221/7 - 359
221/8 - 398
222/1 - 335
222/2 - 342
222/9 - 345 (ak to nebola 10 minút meškajúca 222/10, no bol by to jediný spoj, ktorý ráno nemeškal)
222/11 - 341
N/A
112/1 - 333
201/4 - 389
211/1 - 396
211/3 - 380 -► 360 -► 348 -► 339 -► 380 ? ? (nejako takto to malo byť, 380 praskla nejaká hadica o 5:50, vodič bral 360, no niečo na nej neišlo, zaskočila 348, dali tam 339, o 14:00 došla nafta, o 14:45 pri DP bola výmena za 380)
211/6 - 395
211/7 - 369
212/3 - 364
212/6 - 378
212/7 - 368
212/8 - 367
221/6 - 356 -► 354
221/8 - 354 -► 319
222/1 - 334
222/2 - 351
222/5 - 336
222/6 - 319 ráno, 341 poobede
222/7 - 350
222/8 - 383
222/9 - 382
222/10 - 344 (na 10000%)
222/13 - 347