Dnes opäť meškali spoje premávajúce cez Solivarskú, takže kĺbové trolejbusy a L1 môžu byť inak, ako to mám ja, ale L1 a kĺbové trolejbusy som zisťoval až od 11:00, a je to lepšie, ako ráno.
121/12 - 118 -> 360 -> 118 (Na križovatke Solivarská×Východná vodiča vytlačil nejaký Poliak mimo vedenia, takže prišla Tatra posunula 10 metrov a pokračovala na S3.
704 včera na poslednom spoji L4 z Pod Šalgovíka kľakla. Svietilo v nej poruchu trakčného motora alebo také niečo, museli ju ťahať a už stojí rozobratá na dvore.
221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
201/4 - 371
211/3 - 391-tke niečo vytieklo, je tam iný autobus, no bohužiaľ neviem, aký ?
212/2 - 348
212/5 - 352
212/6 - 362
212/8 - 368
214/1 - 353
222/1 - 349
222/2 - 342
222/3 - 346
222/4 - 381
223/2 - 344