111/7 - 123
212/1 - 384
212/2 - 348
212/4 - 368
212/5 - 362
212/6 - 353
212/8 - 352
214/1 - 360
221/1 - 383 -► 358 (383 sa prehriala)
221/4 - 356 -► 343 -► 354 (356 sa prehriala o 15:30, spoj o 15:45 zo S3 hradila 343 a o 16:25 sa napojila 354 z Veľkej Pošty)
222/1 - 344
222/4 - 345
223/2 - 382
212/1 - 384
212/2 - 348
212/4 - 368
212/5 - 362
212/6 - 353
212/8 - 352
214/1 - 360
221/1 - 383 -► 358 (383 sa prehriala)
221/4 - 356 -► 343 -► 354 (356 sa prehriala o 15:30, spoj o 15:45 zo S3 hradila 343 a o 16:25 sa napojila 354 z Veľkej Pošty)
222/1 - 344
222/4 - 345
223/2 - 382
N/A
111/2 - 711
111/3 - 122
111/4 - 712
111/5 - 121
111/6 - 120
111/8 - 703 -► 339
111/9 - 701
121/1 - 719
121/5 - 115
121/8 - 716
121/9 - 708
121/10 - 714
121/11 - 114
121/12 - 720
201/1 - 374
201/3 - 387
204/1 - 388
211/1 - 396
211/2 - 395
211/3 - 379
211/4 - 386
211/5 - 378
211/6 - 391
211/7 - 364
211/8 - 380
211/9 - 392
221/1 - 383
221/2 - 355 (vodič bral ráno 358, ale nedali sa otvoriť zadné dvere, a nedalo sa vypnúť motor, tak vymenil za 355)
221/4 - 356
221/5 - 381
221/6 - 376
221/7 - 397
221/8 - 375