Stale som iba zaciatocnik takze kvalitu komentovat nemusite, na pamiatku to snad bude stacit...teda ak vobec nieco bude vidno, lebo mam pocit ze toto mi moc nevislo..chcelo by to fotku z prednej casti ale na to este nemam odvahu.
Dnes je trosku bordel, nejakych 5 vymien minimalne by sa uz dalo napocitat.
121/1 - 332 -> 376
Dalsie by mohli byt na klbakoch, ktore robia L32 a 222/1 bola asi menena hned dvakrat ak som si dobre vsimol (351 -> 332 -> 347, tym padom by ani 222/11 nemala byt to co rano).
222/1 - 351
222/2 - 349
222/3 - 337
222/4 - 342
222/5 - 336
222/6 - 345
222/7 - 381
222/8 - 344
(222/9 by mala byt 335 ale z toho vozu som viac nevidel, ako videl...uvidime, co tam bude poobede)
222/10 - 383
222/11 - 347
222/12 - 382
Jedným z dôsledkov, prečo sa vyradzovali Ikarusy v tak mladom veku, mohlo byť aj to, že výkony na nimi jazdiacich linkách sa ustavične zmenšovali, a tak sa za nich rýchlejšie našla náhrada. Takmer totožný prípad bolo aj (formálne) vyraďovanie 9 Tr a 14 Tr, počas 90. rokoch.
Dnes, v časoch, kedy výkony sú našťastie vcelku ustálené, by vyradenie takej 119 určite bola škoda, pri už beztak napnutom počte záložných vozidiel (vlastne, záložného vozidla).
Asi nemá problém keď dnes #78 a#98 boli na (OBJ/FOTOJAZDE)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Polio
25.5.
111/1 - 711
111/2 - 369
111/3 - 712
111/4 - 121
111/5 - 702
111/6 - 338
111/7 - 703
111/8 - 701
111/9 - 123
112/1 - 120
113/1 - 333
121/1 - 109
121/2 - 716
121/3 - 704
121/4 - 103
121/5 - 115
121/6 - 719
121/7 - 114
121/8 - 718
121/9 - 708
121/10 - 334
121/11 - 117
121/12 - 354
121/13 - 710
121/14 - 717
121/15 - 714
121/16 - 116
121/17 - 721
121/18 - 118
201/1 - 389
201/2 - 372
201/3 - 390
211/1 - 396
211/2 - 385
211/3 - 394
211/4 - 384
211/5 - 380
211/6 - 362
211/7 - 386
211/8 - 395
211/9 - 379
212/1 - 377
212/2 - 368
212/3 - 364
212/4 - 378
212/5 - 353
212/6 - 356
213/1 - 365
213/2 - 319
213/3 - 348
221/1 - 351
221/2 - 359
221/3 - 375
221/4 - 370
221/5 - 336
221/6 - 357
221/7 - 398
221/8 - 376
222/1 - 382
222/2 - 341
222/3 - 337
222/4 - 381
222/5 - 342
222/6 - 344
222/7 - 335
222/8 - 383
222/9 - 332
222/10 - 347
222/11 - 345
222/12 - 349
223/1 - 346