Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Objednávka o 16:00 - 360. A na objednávku o 15:30 asi išlo niečo iné.

201/1 - 389 aj teraz
Práve ma napadlo, že na 201/1 poobede asi pôjde druhý minibus, lebo 389 má o 15:30 objednávku.

111/1 - 703
111/2 - 712
111/3 - 702 -► 360 -► 706

201/2 - 390
201/3 - 388
201/4 - 387

211/1 - 379
211/2 - 386
211/6 - 396
211/8 - 391

221/1 - 393
221/2 - 376
221/3 - 397
Matej78: No to áno. Taká 704 vtedy meškala niečo okolo 40 minút, L24 meškala taktiež 40 minút a aj 343, ktorá hradila L24, meškala okolo 5 minút. A ak si dobre pamätám, 706 s odchodom o 14:40 z Budovateľskej na Širpo bola o 15:15 ešte len pri DJZ smer Širpo !

111/3 - 702
111/4 - 121

121/1 - 716
121/2 - 116
121/3 - 714
121/4 - 720
121/5 - 704
121/6 - 717
121/7 - 118
121/8 - 718
121/9 - 713
121/10 - 710
121/11 - 721
121/12 - 719

201/1 - 389

211/3 - 395
211/4 - 384
211/5 - 394
211/7 - 380
211/9 - 392
Reakcia na: Matej78 #7013:
Aha, pardon za duplikát, nejako som to v Majkovom príspevku prehliadol. ?
Reakcia na: N/A #7011:
Tak čo ja viem, priemerne vzaté, znova to bol ničím významný deň. Budovateľská bola zapchatá o trochu viac ako zvyčajne, ale určite to nemá spred dvojtýždňový piatok, kedy sa meškalo aj 65´, v istom okamihu sa dokonca našli len 3 vozidlá, kt. nemeškali pod 15´.
Pre upresnenie - 383 nakoniec meškala 31´.

...

222/2 - 359
No tak dnešok bol zaujímavý. O 15:15 bola celá Budovateľská zapchatá, s nimi aj Košická a Žel.Stanica. Taká 383 meškala 20 minút. Samozrejme L24 mala meškanie cca 15 minút. O 14:45 prišla SMS do vozidiel MHD, že na Solivarskej vypadol prúd, a že vodiči trolejbusov majú dať dole palice. No o 15:00 to už vraj bolo kľudné. K tomu ešte nefungujúce semafory pri Lidli na Levočskej aj na Rusínskej pri Lidli.

111/1 - 121
111/5 - 711
111/6 - 348 zaskakovala o 15:50, ale 706 mala asi len vysoké meškanie
111/7 - 703
111/9 - 702

112/1 - 333 (logo DP vpredu)

201/1 - 387
201/3 - 388
201/4 - 390

211/1 - 396
211/6 - 395
211/9 - 386

212/2 - 377
212/3 - 367
212/4 - 368
212/5 - 362
212/6 - 378
212/7 - 369
212/8 - 364

221/4 - 393
221/5 - 336

222/2 - 359 (taká škoda, že som na nej neišiel do Bzenova, to by bol môj super zážitok)
222/3 - 341 (ev.č. vpredu)
222/5 - 345
222/6 - 382
222/7 - 381
222/8 - 383
222/9 - 351
222/11 - 347
222/13 - 334
121/15 - 714

211/2 - 391
211/7 - 392
111/2 - 705 (ev.č. vpredu)
111/3 - 122
111/4 - 712
111/6 - 706
111/8 - 701

121/14 - 719

211/3 - 386 (alebo 380)
211/4 - 384
211/5 - 379
211/8 - 394

212/1 - 352

213/1 - 385

221/2 - 375
221/6 - 342
221/7 - 397

222/1 - 349
222/4 - 350
222/10 - 370 ❤ ?
222/12 - 344
121/1 - 718
121/2 - 114
121/3 - 720
121/4 - 118
121/5 - 717
121/6 - 716
121/7 - 109
121/8 - 335
121/9 - 713
121/10 - 710
121/11 - 115
121/12 - 117
121/13 - 103
121/16 - 721
121/17 - 116
121/18 - 704

201/2 - 389

221/1 - 346
221/3 - 354
221/8 - 355
121/1 - vychádza to na 720
111/1 - 712
111/5 - 702
111/6 - 706
111/7 - 121
111/8 - 703

112/1 - 353

121/13 - 721
121/14 - 719

201/1 - 389
201/2 - 390
201/3 - 387
201/4 - 388

211/1 - 395
211/3 - 385
211/6 - 396
211/9 - 386

212/2 - 369
212/4 - 377
212/5 - 368
212/6 - 367 poobede (chybu som neurobil, to viem, videl som 365-ku na školskom spoji K, čo robí ráno 212/6)
212/7 - 378
212/8 - 362

221/1 - 346 vodič nemohol naštartovať, spoj o 16:20 z Fintíc vykonala 383 zo 17 minútovým meškaním a teraz opäť ide 346)
221/2 - 359
221/4 - 355
221/5 - 336
221/7 - 397
221/8 - 375

222/1 - 348 na spoji o 16:48 z Fintíc po Skleník
222/3 - 337
222/5 - 351
222/6 - 342
222/7 - 344
222/8 - 350
222/10 - 381
222/11 - 345
222/12 - 319
222/13 - 334
121/2 - 716
121/3 - 714
121/9 - 114
121/10 - 103
121/11 - 115
121/12 - 117
121/16 - 717
121/17 - 118
121/18 - 109
111/2 - 701
111/3 - 122
111/4 - 123
111/9 - 711

121/4 - 116
121/5 - 710
121/6 - 708
121/7 - 704
121/8 - 718
121/15 - 713
121/16 - 717 ? (ak nevyšla von 715 tak by to mala byť 717)

211/2 - 392
211/4 - 379
211/5 - 391
211/7 - 394
211/8 - 380

212/1 - 352
212/3 - 364
212/6 - 365

221/1 - 346
221/3 - 393
221/6 - 354

222/1 - 383
222/4 - 349
334 je na 222/10 alebo 222/13, stihol som ju ako prejazd z Trojice o 7:43, takže ju nebudem dávať zatiaľ ani do jednej.
S499.1023, Ďuri: Trolejára som myslel vodiča, tak preto som to takto napísal. Ospravedlňujem sa, mal som to napísať lepšie.
Inak teraz poobede sa meškalo opäť, 712 až cca 40 minút, rovnako bola na tom 703, ktorá sa otáčala o 16:52 pri Hypertescu na Východnej. Aj 19-tka meškala 15 minút.

111/2 - 703
111/5 - 123
111/7 - 702

201/2 - 388
201/3 - 389
201/4 - 387

211/1 - 396
211/6 - 395
211/9 - 386

212/1 - 377
212/2 - 352
212/3 - 378
212/4 - 369 (ev.č. vpredu)
212/6 - 368
212/7 - 367
212/8 - 365

221/4 - 370 -► 359 (na 370 vyvrela voda)
221/5 - 351
221/8 - 397

222/1 - 344
222/3 - 337 celý deň (ospravedlňujem sa za chybu, zle som pozrel na tabuľu 383-ky)
222/5 - 382 (ev.č. vpredu)
222/6 - 350 (posunuté ev.č. doľava)
222/7 - 383
222/8 - 336
222/10 - 346 (ev.č. vpredu)
222/11 - 349
222/13 - 334 (nie 222/10, ospravedlňujem sa za chybu, 334 meškala asi 10 - 15 minút, tak som to dal do desiatky)
Reakcia na: N/A #6997:
Nebol to "trolejár", ale vodič na 122 a nestrhol vedenie, len mu vyskočil zberač, ktorý sa zasekol o prevesné lano.
121/3 - 708
121/4 - 117
121/5 - 719
121/6 - 114
121/9 - 710
121/10 - 717
121/11 - 115
121/13 - 720
121/16 - 335
121/17 - 116

201/1 - 390

211/2 - 394

221/2 - 355
Reakcia na: N/A #6997:
Čo je to "trolejár" podľa majko33? Trolejár je človek, ktorý pracuje na trolejovej veži. Ten obvykle vedenie nestrháva ale naopak, vešia ho späť, keď ho trolejbusár alebo kamiónista strhne.
111/1 - 121
111/4 - 122 už ide

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.