221/3 - 354 -> 348 -> 355 -> 353 -> ?
221/6 - 398
221/8 - 319 -> 341 (319-tka sa nemohla o 12:44 pohnúť z Trojice, museli ju ťahať, o 14:19 sa napojila 341)
Dnes som od kamaráta dostal správu, že o 9:45 bola zapchatá Solivarská, 117 mešká ešte teraz 15 minút, 123 9 minút. Okrem toho máme 319, 338 a 339 von.
211/4 - 385
211/5 - 394 -> 366 výmena počas pauzy 8:15 - 8:47 za Kalváriou (394 išla na nejaký servis, či čo)
211/7 - 392
211/8 - 338
212/1 - 377
212/2 - 364
221/1 - 397
221/2 - 393
221/3 - 354 -> 348 -> 355 (354 išla do garáže o 7:45, vtedy išla 348 a asi okolo 9:00 sa už napojila 355)
221/7 - 356
221/8 - 319
Áno, dnešok bol skutočne napínavý. Konečne poriadny deň, kedy sa nedalo presne vedieť, ako sa to bude vyvíjať. ?
Hlavným epicentrom bol blokovaný pruh na slávnej Solivarskej ul. v smere do mesta počas 1. hlavnej prepravnej vlny, a teda krátko po 14. hod. V kombinácii s bez tak úplne zapchatým mestom (taká 356 na pohľad rozťahanej L32 meškala 35´) už nosné TR linky nedokázali ani len udržať svoju presnosť, ehm, "presnosť". 114 a 717 meškali 75´.
117 - 18 minút
123 - 20 minút
334 - tak isto 20 minút
346 - niečo okolo 15 minút
362 - 17 minút
365 - 25 minút
367 - 12 minút (o 15:10 išla cez Šváby)
377 - 51 minút !!!!!
701 - 15 minút
704 - 15 minút
720 - 10 minút
...mám zaznamenané aj meškanie ostatných vozidiel, ale to by tu zabralo ešte asi polku strany. Trolejbusy 1, 4, 8, 38 meškali najviac. Videl som ísť s poruchou 116, 114, a neviem, čo všetko.
222/3 - 337
222/5 - 347
222/6 - 341
222/7 - 351
222/8 - 398
222/9 - 381 -> 348 (z 381 tiekla voda, potom sa začal prehrievať motor, potom prestalo kúriť aj vpredu, aj vzadu, a neskôr dymilo zo zadného kolesa...o 16:30 išla 348)
222/10 - 382
222/11 - 336
222/12 - 370
222/13 - 335
Zajtra mala byť na 222/11 381, ale keďže mala vyššie spomínané poruchy vody, kúrenia a prehrievania motora, tak tam 381 nebude. Možno nebude vonku dlhšiu dobu, čo sa bojím. Takže môžeme tam očakávať aj 319, ale ja dúfam, že tá tam nebude.
Dnes nedokončila ani jedna SORka, 375 možno dlhšie nebude jazdiť, dôvod nižšie.
221/1 - 375 -> 377 -> 344 (na 375 nebola dotankovaná močovina AdBlue, písalo poruchu motora a ešte sa k tomu tratila voda)
221/3 - 376 -> 346 (dôvod neviem, o 15:35 išla 377 {a po výmene je teda porušená garantovaná nízkopodlažnosť})
367 mala včera haváriu ráno v garáži s 391-tkou. 367 so spätným zrkadlom rozbila 391-tke "šibu" (neviem, ako sa to povie po slovensky) na prednom skle. Preto tá 339 včera na 211/2. No a 367 je v pohode. ?
Dnes som išiel na 375-ke do Veľkého Šariša, ten autobus je otrasný. Vŕzga predná náprava, predné kolesá hučia pomaly ako motor nejakej B932, búcha to, bordeľ tam je, no to je proste niečo otrasné. Ten autobus už dávno mal byť v šrote.
111/1 - 702
111/2 - 705
201/1 - 372
201/2 - 364
201/3 - 387
201/4 - 389
211/1 - 385
211/2 - 386
211/6 - 396
211/8 - 392
221/1 - 376
221/2 - 375
221/3 - 393
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.