Nechcem zachadzat do politky, no spravne tu bolo poznamenane to najdolezitejsie. A tym je (okrem odbornosti) najma zaujem o problematiku. A nielen zaujem, ale aj pochopenie jej sirsich dopadov. Malokto z kompetenych MHD aj v reale vyuziva a preto je narocne ocakavat, ze bude bez slova sluzbu vo verejnom zaujme dofinancovavat. Najma ak sa jedna o velke miliony rocne. A to je hlavny kamen urazu. Co sa tyka este nejakych rokov 2008-2014, teda este byvaleho primatora, velmi rychlo sa zabudlo, ze to boli roky vaznej hospodarskej krizy. Ja si velmi dobre pamatam, ze vtedy sa aj 3 roky po sebe napriklad neobnovovalo vodorovne znacenie, lebo proste neboli na nic peniaze. A to nehovorim o bocnych ulickach, ale o hlavnych tahoch v sprave mesta. Vtedajsi rozpocet, okolo roku 2014, ak dobre v pamati zalovim, bol cca 58miliov eur. Teraz je to cez 100 milionov. Samozrejme, aj naklady su vyssie, no roky 2016-2019 boli vseobecne v Europe povazovane za roky rastu.
Vladimír
Čo sa týka vymazania neobsluhovaných zastávok, ešte si to premyslím. Neviem sa rozhodnúť, čo je pre bežného (nešoto) používateľa zrozumiteľnejšie. Ak tam má svoju zastávku a nie sú žiadne odchody (domyslí si, že sú zrušené) alebo svoju zastávku vôbec nenájde.