Reply on: Jur@j #24591:
1. Jednak je vinné mesto pre totálny nezáujem a jednak vedenie firmy, lebo dostatočne neargumentuje (a to by mal robiť riaditeľ).2. Pokiaľ ide o generálne opravy, prehliadky atď., tak tu sa DP zastanem. Nerobia sa preto, že na to treba papiere (teda aspoň ja mám také informácie priamo od zdroja, ktorý na to povolenie mal a robil ich). Vymeniť plech je jedno a GO vozidla je druhé. Výmenu plechu na vozidle riaditeľ nepreberal, ale vozidlo po GO bol prevziať (skontrolovať) osobne. Pokiaľ ide o bežnú údržbu, tak sa určite robí dobre, lebo na rozdiel od Bratislavy sa v premávke ešte žiadne vozidlo nerozpadlo.
3. Projekty sú pekná vec, ale zdĺhavá. A podnik je momentálne v situácii, keď už včera bolo neskoro. Osobne som toho názoru, že momentálne neostáva nič iné len kúpiť, buď za hotové alebo na leasing lebo nakoniec budú ľudia chodiť pešo (teda aspoň čo sa týka autobusov).
4. K starému vedeniu. Môžeš vysvetľovať, búchať a kričať koľko len chceš, ale "hluchý" ťa aj tak počuť nebude. A keď predsa, tak ťa nakoniec vyprevadí kopancom.
5. Pokiaľ ide o to, že máš iný názor, tak ja s tým problém nemám. A ak tú starú sólo šunku spískal niekto iný, tak nemám problém priznať, že som to asi zle pochopil, za čo sa zároveň ospravedlňujem. Osobne si však myslím, že za firmu ako celok zodpovedá výhradne jej riaditeľ.
Jan Vartas
Pokiaľ ide o druhú časť, tak samozrejme kúzelníkom nie je nikto, ale to, čo sa deje za jeho vedenia, tak to tu ešte nebolo. Na nosných trolejbusových linkách sa objavujú čoraz častejšie sóla (to nepamätám od roku 92, kedy sa istý čas vykrývali nedostatky po rozšírení trolejbusov na Sekčov), pomaly polovicu špičkových kĺbových poradí tiež vykrývajú sóla a v tejto situácii sa zmôže akurát na to, že vyžobre pár drobných na jednu starú sólo šunku. Janus aspoň zohnal tri staré klbáky. Som zvedavý, čo bude robiť potom, keď doslúžia posledné 900-vky, ktoré ešte máme a nové vozy budú ani nevedno kedy.