Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Popis poslednej fotografie v dnešnom update: #118 uháňa uháňa na Sibírsku. ? ?
Reply on: S499.1023 #22774:
A má niektorý televízoruvedené také prevadzkové teploty? Môže sa ti to stať napr.ak ho prepravuješ v mraze a doma ho hneď vybalíš a zapneš a nepočkáš na vyrovnanie teploty. A čo sa týka toho, či niekomu spadom trolejbus na zem? Ja som písala o televízore a jeho páde na zem a nie o trolejbuse.
708 opäť s vynovenou reklamou. Má nakreslené biele srdce a tá reklama veľmi svieti !!!
Reply on: juliana #22766:
Ak bude mať televízor v technických podmienkach uvedené prevádzkové teploty -30 až +40 stupňov Celzia, tak mi reklamáciu SAMOZREJME uznajú. A máš nejakú relevantnú informáciu, že tie trolejbusy niekomu spadli na zem a poškodili sa?
Reply on: Richard #22765:
Určite je to tak? Lebo ja som dostal (resp. pochopil) informáciu tak, že SRG-6000-ky sa do trolejbusov inštalovali až v Prešove.
Reply on: juliana #22766:
Ani tento argument žiaľ nemá logiku.

Televízor je zariadenie určené na interiérové používanie, a teda konštruované na plus-minús izbovú teplotu. Trolejbus je dopravný prostriedok, ktorý jazdí po uliciach a garážuje na dvore, a teda konštruovaný na štandardný rozsah stredoeurópskych klimatických podmienok.
Reply on: juliana #22763:
Všetci diskutujúci majú o danom probléme len sprostredkované informácie, z ktorých musia vychádzať. Presné informácie tu nemá nikto.

Ja tvrdím, že nič zo známych skutočností nie je automatickým dôvodom na neuznanie reklamácie. Tvrdím to na základe dlhoročnej praxe v odbore a výsledku podobných situácií v minulosti, ktorých som bol svedkom.

Ty si dopredu s neochvejnou istotou určila, že reklamácie skrátka uznané nebudú a nedostatky sa uhradia z verejných prostriedkov. A zdôvodnila si to dôvodmi, ktoré nemajú zmysel (napr. že reklamácia nebude uznaná, lebo dopravca si zabezpečuje montáž palubného počítača sám).

A v tom je rozdiel.
Reply on: Richard #22768:
Tak dúfajme, že to tak bude. Snáď sa časom dozvieme ako to nakoniec skončilo. Len to, že tie trolejbusy už sú tu myslím aj mesiac, vonku nemá čo jazdiť a oni stoja na dvore a neprinášajú zisk. Naopak zaskakovaním trolejbusov autobusmi sa ešte náklady na prepravu zvyšujú.

P.S. Zatiaľ ma to v tej "jame levovej" baví 🙂 Veď vieš, že žena musí mať posledné slovo.
A ticho bude! ?
Reply on: juliana #22767:
Nie, nie, s tými výrobcami už nemáš pravdu. Bolo to tak pred 10. rokmi a viac. Teraz si už uvedomujú, že jeden zákazník je ďalších 10. U nás ešte k tomu to sprznili predajcovia, ktorí každú reklamáciu prežívali a bránili sa jej. A u "šuflikárov" a "garážistov" to trvá dodnes. Všetko, čo tu píšeme sú dohady ale myslím si, že cena plastového panelu je oproti cene trolejbusu mizivá a výrobca nebude skúmať prečo a ako praskli, jednoducho vymení kus za kus a nebude ťahať vozy naspäť. Montáž zvládnu aj naše dielne. Maximálne preverí celú dodávku panelov a bude si žiadať nápravu u výrobcu panelov.
Reply on: Richard #22765:
Úplne s tebou súhlasím a netvrdím, že to tak nemôže byť. Ja vychádzam iba z toho čo som tu čítala. A tu sa tvrdilo, že palub.počítače si dopravca montoval alebo dal montovať až v Prešove ( možno zase niekto napíše, že to nebolo napísané, ale ja som to tak pochopila).
A čo sa týka tých stropov tak nemyslím, že tu reklamáciu výrobca uzná bez toho, aby tie trolejbusy neboli znovu ťahané do Česka a bez toho aby si nechal výrobca urobiť nejakú expertízu materiálu či to mohlo byť spôsobené chybou materiálu alebo tým, že sa trolejbusy buď zle prepravovali, alebo bola nejaká chyba na strane DPMP. A určite mi dáš za pravdu, že výrobcovia sa veľmi nehrnú uznávať reklamácie.
Reply on: S499.1023 #22764:
akýsi s499.1023 - asi mimozemšťan - reklamácia sa vzťahuje, ale vždy máš v reklamačných podmienkách napísané, že sa nevzťahuje na mechanické poškodenie a vady spôsobené neodbornou manipuláciou. Myslíš, že ti niekto uzná reklamáciu televízora keď ho necháš celú noc na 25 stupňovom mraze? alebo keď ti spadne na zem? Zobuď sa.
Možno ma ukameňujete a možno prehrám poldeci pre Vás, s ktorými si sadneme na stretku, ale mám svoje dôvody si myslieť, že Juliana je Juliana a nie dacen. Ak je to tak, čo si myslím, že je, nepúšťajte sa do nej, kus sa jej zastanem. To, prečo si myslím, že Juliana je Juliana Vám poviem osobne.
Juliana: máš trošku smolu, že si vstúpila akurát do "jamy levovej", ak máš kus "ženského chochmesu", rýchlo prídeš na to, prečo je tomu tak. .
Juliana: Informačný systém a palubné počítače sa montovali už u výrobcu, RG si vyslovene želal, aby to bolo tak, už len z toho hľadiska, že sú tam informačné LCD displeje namiesto LEDkových panelov. Ak by bol problém v montáži, bola by v tom aj #729, ktorá ale problémy nemá a je vonku.
Ďalej, u výrobcov sa bežne stáva, že sa použije napríklad chybný materiál, automobilky čoraz častejšie zvolávajú majiteľov celých sérií na výmenu dielov pre chybný materiál, za ktorý oni nemôžu. Praskliny sa objavia až časom. Kým sú to stropné panely a nemá o vplyv na bezpečnosť, buďme radi. A skutočne Škodovka alebo SOR v tom môžu byť nevinne. Do materiálu nevidíš a je to dosť komplikované robiť RTG každého kusu súčiastky, ktorý dostaneš. To isté sa môže stať Solarisu, Van Hoolu, Viseonu ...
Reply on: juliana #22763:
Jožko Julián Kaňuk Inaš, pre sprostých po lopate:
Keď si kúpiš televízor a on sa ti PO PREVZATÍ, už doma, pokazí, tak sa na to u teba záruka už nevzťahuje?
Reply on: Vladimír #22760:
Vy sa tu nepredstavujete.Ja spravím výnimku.Volám sa Julia Kaňuková a neviem či to spravíte aj vy.

Ale k diskusii.
Vladimír napísal si: Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili AŽ PO DODANÍ trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy - MOŽE TO BYŤ BUĎ POČAS CESTY ALEBO UŽ V PREŠOVE, takže ak moment dodania bol u výrobcu čiže prepravu zabezpečoval DPMP, tak žiadna reklamácia nebude uznaná, to isté aj keď to už bolo na dvore DPMP a opravu znášame my všetci!!

a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu)-tiež žiadna reklamácia keďže si ich montáž zabezpečuje sám dopravca - náklady znesie buď DPMP (lebo opraviť to snáď treba a výrobca to určite neurobí) alebo ten kto montoval palub.počítače.

Tak mi ukáž kde sú tie chybné základy?
Reply on: juliana #22754:
Kto má aspoň trochu inteligencie a minimálne stredoškolské vzdelanie, ten vie, že záručná doba je upravená v Občianskom a v Obchodnom zákonníku. Ty, ako "hlúpa žena", sa nás už 2 dni snažíš presvedčiť o svojej pravde, ale tá je tak ďaleko od reality, ako planéta Zem od vesmírnej stanice ISS. Takže, hovorím za seba, nemám rád zbytočnú debatu o ničom, lebo, ako povedal klasik - aj hlúposť je dar Boží. Pekný piatok a víkend všetkým.
Reply on: S499.1023 #22758:
Chudáčik nedokázal uniesť svoju prudko podpriemernú inteligenciu na tomto fóre, až stratil svoju identitu, orientáciu (v časopriestore) a dokonca aj pohlavie. Škoda len, že vecné argumenty nikdy nenašiel.
Reply on: juliana #22756:
Tvoje úvahy sú chybné, pretože stoja na chybných základoch:
* nikto netvrdil, že nejaká závada bola spôsobená montážou palubných počítačov
* nikto netvrdil, že stropy popraskali v priebehu dodania od výrobcu k odberateľovi.
Reply on: S499.1023 #22757:
A čo ak tou Julianou je fakt nejaká Juliana ??
Reply on: juliana #22754:
Jožko, odkedy si ty žena?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.