Na linky piešťanskej MHD bol zakúpený jeden SOR BN 9.5 v roku 2014, neskôr ešte postupne pribudli dve jazdené vozidlá, ktoré pôvodne slúžili v MHD Senica, kde rovnako zabezpečoval MHD dopravca Arriva Trnava (pôvodne SAD Trnava).
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | SOR BN 9.5 | TT-947FP | 2014 | 2014 | — | 1 |
2. | SOR BN 9.5 | TT-401EG, TT-402EG | 2010 | 2023 – 2024 | — | 2 |
Spolu | 2010 – 2014 | 3 |
Dĺžka | 9600 mm |
---|---|
Šírka | 2525 mm |
Výška | 2950 mm (1. séria)
3000 mm (2. séria) |
Výška podlahy | 360 mm (1. a 2. dvere)
800 mm (3. dvere) |
Rázvor | 4450 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 26 + 1 |
Počet miest na státie | 48 |
Celkový počet miest | 74 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 8100 kg (1. séria)
7600 kg (2. séria) |
Celková hmotnosť | 15000 kg |
Motor | Iveco F4AE 3682F, Euro 5 EEV, kvapalinou chladený naftový preplňovaný šesťvalec, s redukčným katalyzátorom DeNOx II E4 so vstrekovaním močoviny pred katalyzátor výfukových plynov |
---|---|
Výkon motora | 185 kW / 2500 rpm |
Objem motora | 5880 cm3 |
Krútiaci moment motora | 850 Nm / 1250 - 1950 rpm |
Maximálna rýchlosť | 80 km/h (s obmedzovačom) |
Prevodovka | manuálna |
Riadenie | RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia |
Nápravy | predná: SOR BN 004, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: DANA Spicer G150, tuhá, s jednostupňovou redukciou, hnacia |
Pneumatiky | 285/70 R 19.5 TL 144/141M |