zabudol som dodať, že CP
majú nový dizajn, konečne číslo na info v TT o spojoch aj našej PN MHD (v TT majú aj číslo na dispečing), pribudla kolonka odchodu MHD o 4 hod. ( i keď zbytočne, lebo tu žiaden spoj nezačína skôr ako 5:20hod) a pribudol riadok odchodu o 23 hod. čo je ronako blbosť, lebo posledný ,,neskorý,, spoj je L11 cez prac. dni z Kúp. Ostrova krátko po 22hod. (22:05)
majú nový dizajn, konečne číslo na info v TT o spojoch aj našej PN MHD (v TT majú aj číslo na dispečing), pribudla kolonka odchodu MHD o 4 hod. ( i keď zbytočne, lebo tu žiaden spoj nezačína skôr ako 5:20hod) a pribudol riadok odchodu o 23 hod. čo je ronako blbosť, lebo posledný ,,neskorý,, spoj je L11 cez prac. dni z Kúp. Ostrova krátko po 22hod. (22:05)
amater
L2 by som z centra trasoval: Štefánikova - Pod Párovcami - Strečnianska - Tematínska - Tech. služby - Sídl. pri Váhu - HA - Centrum a začiatok a konic by som dal na Sĺňavu.
L3 by som zmenil trasovanie už z Tesly na: Tesla - AS - Mojmírova ul. - Vodárenská ul. - Vodárenská, ZŠ - Detvianska - Jánošíkova - Pod Párovcami - Centrum a späť
Ide mi hlavne o to, že trasa Štefánikova - Vršok - Detvianska - Sadová - Vodárenská ZŠ - Jánošíkova je podľa mňa zbytočnou zachádzkou liniek, ktorá sa dá vyriešiť jednoduchým prepojením starých Piešťan s AS cez Vodárenskú a Mojmírovu ul. Problémom pre mňa však boli (a teraz mám na mysli všetky návrhy riešenia MHD PN, čo som si robil), keď som si to rozpísal na papier, prestupné uzly pre staré Piešťany, nie a nie sa vykriť. Preto som v svojom návrhu rozpísal L2 tak komplikovane.
Ono celkovo ide o to, že ktorú časť mesta chceme prepojiť s ktorou a kde chceme mať prestupné uzly.
Ja som v návrhu prepojil:
Trajan s Floreátom a Sĺňavou
staré Piešťany s Teslou a Kocuricami.
Tiež som chcel ponechať priame spojenie všetkých častí mesta s centrom a stanicou. (z Tesly a Kocuric by cestu do centra tvoril 1 prestup, keďže trmácať sa cez celé staré Piešťany by bolo značne časovo náročné).
Prestupný uzol som vytvoril dva: predovšetkým na stanici, ale aj v centre. Nosné linky by boli prakticky len dve (L1 a L2). L3 som rozpísal pre 1 autobus, keďže vieme, koľko ľudí v súčasnosti chodí s L1 a L11 na kúpeľný ostrov.