Ahoj,
automaty na listky MHD boli umiestnene na zastavkach: Poliklinika, Adam Trajan I.+II., Sidl.N.Teslu, Aut.st.,Nak.str.Kocka, Nam.slobody, Nitrianska CENTRUM, Kup.Ostrov, Floreat.
Ich odstranenie a nahrada za predaj listkov u vodicov prebehol v roku 2002, do r.2003 sa mohli vyuzivat aj listky z automatov.
Od augusta 2003 nastala nova koncepcia grafikonov MHD.
MHD sa zacala vyvijat po 2.sv.vojne, v 60. a 70.rokoch mala MHD 14 liniek, od 1 po 14, pocet sa menil,niektore linky boli zrusene - 5,6,7,11,13,14; neskor aj linka 12, ktora sa neskor objavila s novym trasovanim. V 90.rokoch pribudli linky 15 a 20-tato prednostne pre vozickarov
automaty na listky MHD boli umiestnene na zastavkach: Poliklinika, Adam Trajan I.+II., Sidl.N.Teslu, Aut.st.,Nak.str.Kocka, Nam.slobody, Nitrianska CENTRUM, Kup.Ostrov, Floreat.
Ich odstranenie a nahrada za predaj listkov u vodicov prebehol v roku 2002, do r.2003 sa mohli vyuzivat aj listky z automatov.
Od augusta 2003 nastala nova koncepcia grafikonov MHD.
MHD sa zacala vyvijat po 2.sv.vojne, v 60. a 70.rokoch mala MHD 14 liniek, od 1 po 14, pocet sa menil,niektore linky boli zrusene - 5,6,7,11,13,14; neskor aj linka 12, ktora sa neskor objavila s novym trasovanim. V 90.rokoch pribudli linky 15 a 20-tato prednostne pre vozickarov
B@rdi
2. Oproti dailyne má MB automatickú prevodovku a na dodávku silný motor, ktorý vieš využiť v kopcovitých terénoch kam jazdia. Rozdielom je uzavretá kabína vodiča a priestrannejší interiér bez schodov z plošiny pre kočík/ vozík. Mínusom oproti dailyne je odpruženie pomocou listových pružín, pri hrboľatej ceste je citeľný rozdiel.