Reakcia na: S499.1023 #519:
a bystrická sadka skrachovala, lebo mala dlhy a zkostnatený manažment, asi tvoji súúkmeňovci... a pre sad zvolen, ktorý má asi milión autobusov, je to kšeft v konečnom dôsledku výnosný, lebo čím viac ich má, tým väčší súčet tie nízke sumy dajú asi, nieee? ale budiš... som zvedavý, akým štýlom by teraz vznikol nový dopravca uchádzajci sa o linky vo verejnom záujme, keďže návratnosť je taká fasa podľa teba
keď bude SA robiť linku Temeš - Nitrianske Rudno, tak potom im zložím poklonu
Lubomir
Rozne linky nemaju rovnaku ziskovost. Kazda SADka, by dokazala na vysoko vykonne linky nakupit luxusne busy, ktore by sa splacali zo ziskov tej linky... lenze SADky zo zvysenych ziskov hradia aj linky, ktore az tak ziskove nie su, resp. straty na linkach inych. Toto Student Agency / sukromnici robit nemusia a nerobia. Oni SADkam urobia konkurenciu na dialkovych linkach a stratu, ktoru tym SADky maju, si tie potom kompenzuju rusenim malo ziskovych spojov... Takze za luxus pre jednych cestujucich doplacaju iny.