s tymi trolejbusmi mas aj pravdu.Bolo by to aj urcene pre zaujimavost prievidze a ostatnych miest.Taka mala turisticka atrakcia. ? a k tym spojom ja som uz zvyknuty.Aj prestupujem ale je to i tak zadarmo teda do casu prestupu.Som rad ze tu aspon sad pd prejavila zaujem o kupu nizkopodlaznych autobusov na plyn.Niekomu sa to zda male stredne velke atd.to je ekologia s tym nic nespravyme.vsak treba prirodu chranit.prievidza sa urcite bude rozvyjat ako kazde ine mesta ved tu ide aj o to co bolo znicene pocas 1,2svetovej vojny.Kde to dava zmysel rozvyjat tam sa to bude.Hovorim taktiez o mhd.Vsetko ma svoj cas ale postupom casu vidno ze prievidza sa konecne prebudila a zacina rozvijat svoje miesto>len skoda tych stromov. ?
Valec
"Prepravený počet cestujúcich klesá a je predpoklad že klesať aj bude."
Tak toto je pekná vízia dopravcu do budúcnosti? A čo takto spraviť niečo (i keď tu už len snaha dopravcu nestačí, treba aj podporu mesta) aby sa to zmenilo? ?
"Z čiste ekonomického pohľadu je efektívnejšie ku tým pár spojom, ktoré sú vyťažené, poslať posilový autobus."
A aj ho nikde posielajú? ?
Re #1068 poiiii: Jasné že nerátame, ono v dedine, kde ani chodník nie je je dosť tažko umiestniť označník podľa normy. Ale myslím, že my sme sa tu bavili o zastávkach v meste ani napr. na Kútoch.
Tú Saleziánsku si pravdu povediac nepamätám, bo to bolo dokončené krátko pred tým ako som skončil v ZA. Ale pri najbližšej návšteve si to pozriem.