imhd.sk
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Nové vodíkové Solarisy Urbino v detailoch (31.7.2023)
Klimatizácia Konvekta a trakčný menič na streche vodíkového Solarisu Urbino
#2601 na plničke Messer Tatragas vo Vlčom hrdle
#2601 počas tankovania vo Vlčom hrdle
#2601 počas tankovania vo Vlčom hrdle
Plniace hrdlo nad prednou nápravou
Elektroinštalácia pri kabíne vodiča
V interiéri nechýba ani bezplatné Wi-Fi pripojenie k internetu
Tlačidlá PK52 od firmy TSL-ESCHA a senzor systému sledovania mŕtveho uhla
Vodíkové Solarisy sú označené zelenou nálepkou
Predstavovanie vodíkových Solarisov zástupcami DPB, HMBA, MIRRI a dodávateľa vodíka
Tradičnou výbavou už sú USB nabíjacie zásuvky pre cestujúcich
Pracovisko vodiča
Nástupný priestor pri zadných dverách
Interiér vodíkového Solarisu
Interiér vodíkového Solarisu
Interiér vodíkového Solarisu
Sedadlá medzi prednou nápravou a druhými dverami otočené proti smeru jazdy
Odkladací priestor nad prednou nápravou
Vyhradené sedadlá pri druhých dverách
Aj keď vodíkový Solaris nemá klasický motor, "motorová" veža je v zadnej časti prítomná
Kamera nad prednými dverami a reproduktor pre nevidiacich
Kabínka vodiča a nástupný priestor pri prvých dverách
Elektromotory poháňajúce vozidlo sú umiestnené v zadnej náprave ZF AxTrax AVE 130
Vodíkové Solarisy patrili medzi prvé autobusy DPB s novými slovenskými tabuľkami s evidenčným číslom
#2604, Landererova ul., obratisko Nové SND
Solaris Urbino 12 hydrogen počas prezentácie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie