Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dávam do pozornosti:

Názov zákazky: Služby mestskej autobusovej dopravy v meste Považská Bystrica
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/423429
Reakcia na: ipsedo #1924:
Komu píšeš? Toto NIE JE stránky MDS Považská By\strica, píš tam! Respektíve ešte lepšie by bolo písať na mesto ako na objednávateľa.
Otázka, ľudia napriek vírusu majú svoje povinnosti a musia chodiť do práce !!!
Víkendový harmonogram linky č. 2 je absolútne nevyhovujúci, myslel na to niekto?
Pridali ste spoje ale až o 09,00
Tak dajte 1 "2" okolo 6-tej ráno,alebo 6,35 hod.ide to?
Mnohým ľuďom by to pomohlo.
Reakcia na: kvorka #1922:
a) Citelis je odstavený z premávky od konca novembra, už som sa naň nedávno pýtal vedenia čo s ním je a dostal som odpoveď, že voz sa podrobuje GO motora kvôli závade a plánujú s ním potom premávku

b) PB-833AZ naposledy odviezla cestujúcich dňa 27.9.2019 a odvtedy je odstavená z premávky

c) nejaké vyradené 900vky som videl cez plot pri areáli SAD/MDS a podľa aktuálnej satelitnej snímky Google Maps by mali byť na tom mieste všetky vyradené 900vky a dokonca aj biela C 744 (link: https://www.google.sk/maps/@49.1283332,18.4438096,183m/data=!3m1!1e3)
Prosím miestnych/znalých:
a) Citelis 12M ešte jazdí?
b) čo je PB-833AZ, ostala prevádzkyschopná či už je preč?
c) vyradené B952 a 961 šli pod autogén či predaj?
Vďaka 🙂
Inak, boli z hľadiska stavu rámu / agregátov tie kĺbaky v takom stave, že pri rozumnejšom vedení by zvládli požiť ešte pár rokov? Alebo sa dá ignorácia obnovy prirátať k príčinám súčasného stavu?
Reakcia na: kvorka #1917:
Keďže občania PB s už niekoľkokrát po dsebe zvolili to, čo majú, tak im to asi patrí.
Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
Reakcia na: Michal Mazánik #1916:
keď to občanom PB vyhovuje, tak super, nie? Zvolili si vedenie, ktoré ich "vyslyšalo" tak vidia výsledok. Jedine, že im to spočítajú vo voľbách.
Reakcia na: Mike #1915:
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.

Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.

Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať. 👎
Reakcia na: TeBeCe #1913:
Zaujímavé, ako môže jedna fungujúca MHD-čka za +- rok na základe rozhodnutia mesta klesnúť od kĺbakov na minibusy.
Reakcia na: TeBeCe #1913:
"Prevádzkové náklady by mali byť polovičné oproti klasickému autobusu"
Tak neviem, či bude vodič spokojný s polovičným platom...
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Kĺbaky máme ešte 3, obvykle obsluhujú L3, 11, 4 - s konečnou na Hliny, rázc. a školské spoje na L2 a L9.
Na akých linkách možno vidieť posledný považskobystrický kĺbak?
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli

Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Reakcia na: Vladimír #1907:
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.