imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
London (Londýn)
›
Rôzne dopravné fotografie
›
Múzeá
› London Transport Museum (LT Museum)
Historické autobusy v múzeu dopravy
Historický autobus NS - pohľad zozadu
Poschodový autobus typu NS
Historický autobus typu B
Poschodový autobus typu LT
Historický autobus typu RT
Interiér autobusu RT
Interiér autobusu RT - horné poschodie
Historický linkový autobus typu TF
Interiér historického autobusu TF77
Historická električka E/1 #1025
Poschodová električka #102
Historická električka Feltham #355
Konská električka
Vagón metra typu "1938"
Interiér vozňa #11182
Parná lokomotíva prvej podzemnej železnice
Vozeň podzemnej železnice #400
Interiér vozňa #400
Čelo vozňa metra #4248
Interiér vozňa metra #4248
Interiér vozňa metra #4248
Elektrická lokomotíva #5
Nástupná plošina vozňa z r. 1890
Interiér prvého elektrického metra na svete
Trolejbus K2 #1253
Nástupná plošina trolejbusu K2
Trolejbus K2 - pohľad zhora
Interiér trolejbusu K2
Razenie tunela metra
Prehľad vývoja doubledeckerov
Prierez dieselovým motorom poháňajúcim autobusy
Londýnske múzeum dopravy má hlavnú expozíciu v historickej budove, ktorá do roku 1971 slúžila ako tržnica
Jeden z historických spôsobov osobnej dopravy bez kolies a bez animálneho pohonu z obdobia 1780 - 1800
Model taligy ťahanej človekom
Model fiakra
Model omnibusu
Taliga ťahaná človekom (model)
Model omnibusu so stanovenou trasou
Model drožky
Model vozňa konky
Vzorky koľajníc, ktoré boli použité pre prvé konské tramvaje
Model poschodového vlečného vozňa
Poschodový omnibus
Model poschodového omnibusu
Súprava parného rušňa a poschodového vlečného vozňa
Model poschodového autobusu bez pneumatík
Pohľad zhora na električku #102 a trolejbus typu K2
Model výstavby podzemnej železnice s pomocou parných strojov
Model podzemnej železnice
Pohľad na expozíciu múzea dopravy
AEC Routemaster a AEC Regent III RT Park Royal
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866 sa používal 80 rokov
Vozeň typu Q23 z roku 1923, ktorý jazdil na District line
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Elektrické vozne metra z rokov 1922 (vľavo) a 1923 (vpravo)
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Pohľad zhora na trolejbus Leyland typu K2, ktorého bolo vyrobeného viac ako 150 kusov
Detský kútik sa hrá na metro
Detský kútik s časťou autobusu Optare
Dizajn manuál Transport for London je dodržaný aj v detskom kútiku
Vozeň metra z roku 1938
Čelo autobusu Wright Eclipse Gemini z roku 2005 slúži v múzeu pre deti
Plagát s reklamou na metro
Plagát s reklamou na 400 električiek za hodinu na nábreží
V 80. rokoch 20. storočia sa nedarilo predať všetky reklamné plochy v metre a z toho dôvodu boli poskytnuté umelcom
Autobus Leyland X2 z roku 1908 v spoločnosti poschodového autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Schody električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Trolejbus Leyland K2 z roku 1939, ktorý v Londýne premával až do roku 1961
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Umelý vodič s bambusovou tyčou, ktorá slúžila na manipuláciu so zberačmi
Pracovisko vodiča trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Električka z roku 1910 vyrobená firmou United Electric Car Co
Kontrolér firmy Westinghouse v električke #102
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Model konky s dvojpodlažným vozňom
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Prvé vozne prvého elektrického metra na svete pojali 72 cestujúcich
Jeden z prvých vozňov prvého elektrického metra na svete z roku 1890
Do prvých vozňov prvého elektrického metra sa nastupovalo cez plošiny na koncoch vozňov
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Model dvojpodlažnej električky
Autobus Leyland X2 z roku 1908 je jedným z prvých motorových poschodových autobusov
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Schody autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie