imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
19 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
› Alstom Citadis Dualis
Alstom Citadis Dualis na konečnej Épinay-sur-Seine novej tram-trainovej trate T11 na predmestí Paríža
Tram-trainová expresná linka T12 začala fungovanie na sklonku 2023
30 nosorožcov na skateboarde, to je jedna električka
Interiér tram-trainu Citadis Dualis so šírkou vozidla 2,65 m
Na železničných tratiach je na prekonanie medzery medzi vozidlom a nástupišťom potrebná výsuvná plošina
Súprava dvoch 42-metrových vlakoelektričiek
Tram-trainy boli pre súčasnú trasu T12 zvolené ako lacnejšia alternatívna k pôvodne plánovanej prímestskej železnici
Spoločné nástupište pre tram-trainy a vlaky
Linka T11 bola otvorená v roku 2017 ako v poradí druhá tram-trainová linka v širšom okolí Paríža
Výsuvná plošina pri dverách vlakoelektričky
Interiér 2,65 širokého tram-trainu
Koniec trate T11 pred jej plánovaným predĺžením, ktorého výstavba sa v čase fotografovania ešte nezačala a jeho otvorenie sa očakáva v roku 2033
Tram-trainové linky sa v Paríži označujú aj ako expresné električkové linky
Tram-train prichádza od bývalej železničnej stanice Saint-Cyr-Grande-Ceinture, ktorá bola zatvorená v roku 2008
Z celkovej dĺžky 18,8 km (2025) tram-train využíva 14,5 km pôvodnej železničnej trate
Väčšina trate T13 je železničného charakteru s napájaním 25 kV AC 50 Hz
Konečná Saint-Cyr sa nachádza pod železničnou zastávkou
Linka T13 bola sprevádzkovaná v polovici roka 2022
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Tram-train T13 končí nad železničnou stanicou neďaleko zámku
Maximálna premávková rýchlosť na linke T13 je 100 km/h
Linka T13 vznikla na báze neúspešnej okružnej železnice, ktorej infraštruktúru z väčšej časti aj prevzala, no nie v tomto mieste
Priecestie s tram-trainom s blikajúcimi symbolmi a nápismi STOP
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie