imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
21 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Vitznau – Rigi Bahn (VRB)
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
Súprava #1+1 šplhá do kopca
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 slúži už od elektrifikácie v roku 1937
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 na Riggenbachovej ozubnicovej dráhe VRB s rozchodom 1435 mm otvorenej v roku 1871 s parnou prevádzkou
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) majú na bočných stranách zavesené držiaky na lyže
Interiér historizujúceho osobného vozňa VRB
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 z roku 1986 boli v roku 2009 najnovšími na dráhe VRB
Súprava VRB na stanici Rigi Kaltbad, kde je prestup na lanovku
Detail Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Pôvodné vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #2 sprevádzkované po elektrifikácii trate v roku 1937
Súprava vedená vozňom SLM / BBC typu Bdhe 4/4 #5 z roku 1964
Jediný vozeň SLM / BBC Bdhe 4/4
Míňajúce sa vozidlá VRB
Detail výhybky Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Pohľad na točňu pred depom
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 na točni
Otáčanie vozňa SLM / BBC Bdhe 4/4 #5
Vlečný vozeň #8 čaká na odtlačenie na točňu a zasunutie do depa
Depo VRB
Posunovacia lokomotíva v depe VRB
Pohľad do útrob deba VRB
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 sa posúva do depa
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 napoly v depe
Spleť koľají vedúcich do depa VRB
Depo VRB
Pôvodný parný vozeň slúžiaci zubačke
Stanica zubačky a prístav vo Vitznau
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Depo VRB
Spodná stanica VRB s točňou
V rokoch 2021 - 2022 bolo dodaných 6 dvojdielnych jednotiek Stadler Bhe 4/6
Točňa ozubnicovej železnice pri prístave Vitznau
Jednotka Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Križovatka na Riggenbachovej ozubnici
Spodná stanica VRB
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Kabína vodiča jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Dopytové tlačidlo EAO série 57 umiestnené na stene vedľa sedadiel
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Stadler Bhe 4/6 z roku 2021
Dlhší dvojkoľajný úsek v strede trate s každou koľajou v inej úrovni
Jednoduchší typ výhybky na Riggenbachovej ozubnici, kde sa oddeľuje železnica ARB od VRB
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
Kaviareň v starom osobnom vozni
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie