Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: martin #395:
To je pomerná blbosť, čo si napísal, lebo čím rýchlejší diferák, tým slabšia akcelerácia.
XXX ! Som rád,že si sa práve odbavil napísaním Tvojho príspevku ! ?
Reply on: buldi #389:
ja mam dost. Uz nechlascem - este ma zrazi bus ? ?
VY NIE STE NORMALNY, AKO MOZE NIEKOHO BAVIT ROZPRAVAT SA O AUTOBUSOCH, TO JE CHORE
TO UZ SA NEVIETE ODBAVOVAT INAK
Reply on: martin #395:
Aj v BB sa nachadzaju nejake rychlobezky. Jediny original voz je asi len Karosa B 732.20 BB 955BC (ex BC 4046). Ten ma dokonca na zadku maximalnu rychlost 90 km/h. Potom tu bol voz BCA 2128, ale to bola pred strednou opravou B 731.04, cize pomaly voz. Dostal prevodovku, plne turbo a rychly diferak. Tomu sa dalo vytinat ze nove 952 by takmer nestacili. A spotreba sla na 60 l/100 km. 🙂 Tento voz je uz vyradeny.
Potom este mame "rusku" B 732 co ma tiez plne turbo a rychlobezku, rovnako prestavanu B 741 (ex C 744) - treti stupen radi Voith najskor az pri 60 km/h.

Povodny zamer asi aj bol zaradovat rychlobezky na dlhe trasy, ale dopravcovia asi brali co prislo a zaradovali to kam sa im hodilo.
Buldi,a kto včera robil 6-ku.Lebo 6/1-ku robí tento týžden 189-ka.Chcel som sa spýtať-ako je to v iných podnikoch,čo sa týka sprevodovania vozov?Lebo tu v Nr je zopár vozov čo majú napr.rýchly diferák aj prevodovku a sú to mestské vozy a zas na medzimestskej sú 734-ky s pomalými diferákmi.Na mestskej je to napr.155,172,176 182,183 a vozy 190-199.Lebo tie rýchle sú praktické ked je meškanie-vodič ked mu urve,len taký hvizd po nom ostane.Tak len tolik
Tuto stredu t.j. 5.5.04 som isiel rannou linkou c.6 a zarazil ma neuveritelne tichy chod motora. Sedel som uplne vzadu na vyvysenej dvojke a nepocul som motor ked sme stali na krizovatke. Mal som pocit ako keby sofer vypol masinu. Uplne som bol dojaty!!!
Reply on: martin #392:
vdaka za info, podoplnam to 🙂
Nazdar hoši,trocha som pozeral gallery-máte zopár nepresností1.521-ka kvoli tomu,že je to zájazdák robí už len linky 31/1,3/ a 3/1-nočný zvoz a ranný zvoz zamestnancov.Točí sa po týždni s 296-kou.Z GO už vyšli aj 183 a 184-ka.184-ka má dorobený klasický kufor ako mali zájazdáky,obuté má nizkoprofiláky
http://www.regionalnenoviny.sk/inz_engine/online_show.php?id=67551

Clanok z Nitrianskych novin o novinkach ohladne kolapsu mestskej dopravy
Reply on: buldi #389:
No k tomu chlastaniu by som sa seriozne pridal ☺ ?
Reply on: plonk #388:
alebo musime zacat seriozne chlastat... potom nam bude v usiach sycat vo dne - v noci. a nie len v ikaci.
Reply on: Buldi #387:
mal by si menej pit, lebo triezvy by si do ikaca nenastupil. ja som na tom napodobne
Reply on: plonk #368:
v ikaci sycia akurat tak pneumatiky, ja som stal na otocnej ploche a natrcal som usi jak sa dalo a nic tam nesycalo. Uz som ohluchol z toho alkoholu.
Reply on: uko #381:
To ze si kartu zakupilo tolko ludi, este neznamena ze ju aj vyuziva. Ja ju bohuzial vyuzivat musim lebo inu moznost nemam ?
Tajne dufam ze ten kolaps je pekny zart, ale vyzera to dost realne a hrozivo. MHD by mohlo zorganizovat protestnu jazdu mestom so vsetkymi autobusmi, cim sposobili aj dopravny kolaps. Ked kolaps, tak kolaps a nech je aspon psina.
Reply on: Buldi #366:
...tržby od cestujúcich ani zďaleka nestačia na pokrytie nákladov súvisiacich s prevádzkou MAD ( a to máme v rámci porovnateľných dopráv na Slovensku ďaleko najmenšie náklady na km), vieme, že cestovný poriadok nie je ideálny a tiež by som si vedel predstaviť intervalový cestovný poriadok, ale ver , že to všetko sa odvíja od financií a taktiež od objednávateľa výkonov ( v tomto prípade mesto Nitra), každá zmena musí byť odsúhlasená objednávateľom...
?
Reply on: Oki #376:
...absolútny súhlas, lenže bohužiaľ oni tak rozdeľujú financie na všetky smery ako napr. zdravotníctvo, školstvo, kultúra atď... ?
Reply on: plonk #377:
...bohužiaľ oni si tú dopravu platia, inak myšlienka nie je zlá... ?
Reply on: plonk #367:
...do 30.6.2002 používalo cca 10 až 12 tisíc cestujúcich predpredajné resp. časové cestovné lístky, k 31.12.2003 malo cca 44 tisíc cestujúcich zakúpených EZČK, to len na okraj, že pre koľko ľudí to malo prínos (súhlas s tým, že pre držiteľov časových lístkov je dnes cestovanie drahšie) ... aj na základe pohybu resp. frekvencie cestujúcich boli upravené niektoré linky napr. na linku číslo 2 bol pridaný jeden autobus naviac, ďalej na linkách č.1, 10, 11, 29 bolo robené poníženie spojov na základe výstupov z meracej techniky... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.