Aj v BB sa nachadzaju nejake rychlobezky. Jediny original voz je asi len Karosa B 732.20 BB 955BC (ex BC 4046). Ten ma dokonca na zadku maximalnu rychlost 90 km/h. Potom tu bol voz BCA 2128, ale to bola pred strednou opravou B 731.04, cize pomaly voz. Dostal prevodovku, plne turbo a rychly diferak. Tomu sa dalo vytinat ze nove 952 by takmer nestacili. A spotreba sla na 60 l/100 km. Tento voz je uz vyradeny.
Potom este mame "rusku" B 732 co ma tiez plne turbo a rychlobezku, rovnako prestavanu B 741 (ex C 744) - treti stupen radi Voith najskor az pri 60 km/h.
Povodny zamer asi aj bol zaradovat rychlobezky na dlhe trasy, ale dopravcovia asi brali co prislo a zaradovali to kam sa im hodilo.
Buldi,a kto včera robil 6-ku.Lebo 6/1-ku robí tento týžden 189-ka.Chcel som sa spýtať-ako je to v iných podnikoch,čo sa týka sprevodovania vozov?Lebo tu v Nr je zopár vozov čo majú napr.rýchly diferák aj prevodovku a sú to mestské vozy a zas na medzimestskej sú 734-ky s pomalými diferákmi.Na mestskej je to napr.155,172,176 182,183 a vozy 190-199.Lebo tie rýchle sú praktické ked je meškanie-vodič ked mu urve,len taký hvizd po nom ostane.Tak len tolik
Tuto stredu t.j. 5.5.04 som isiel rannou linkou c.6 a zarazil ma neuveritelne tichy chod motora. Sedel som uplne vzadu na vyvysenej dvojke a nepocul som motor ked sme stali na krizovatke. Mal som pocit ako keby sofer vypol masinu. Uplne som bol dojaty!!!
Nazdar hoši,trocha som pozeral gallery-máte zopár nepresností1.521-ka kvoli tomu,že je to zájazdák robí už len linky 31/1,3/ a 3/1-nočný zvoz a ranný zvoz zamestnancov.Točí sa po týždni s 296-kou.Z GO už vyšli aj 183 a 184-ka.184-ka má dorobený klasický kufor ako mali zájazdáky,obuté má nizkoprofiláky
Tajne dufam ze ten kolaps je pekny zart, ale vyzera to dost realne a hrozivo. MHD by mohlo zorganizovat protestnu jazdu mestom so vsetkymi autobusmi, cim sposobili aj dopravny kolaps. Ked kolaps, tak kolaps a nech je aspon psina.
...tržby od cestujúcich ani zďaleka nestačia na pokrytie nákladov súvisiacich s prevádzkou MAD ( a to máme v rámci porovnateľných dopráv na Slovensku ďaleko najmenšie náklady na km), vieme, že cestovný poriadok nie je ideálny a tiež by som si vedel predstaviť intervalový cestovný poriadok, ale ver , že to všetko sa odvíja od financií a taktiež od objednávateľa výkonov ( v tomto prípade mesto Nitra), každá zmena musí byť odsúhlasená objednávateľom...
?
...do 30.6.2002 používalo cca 10 až 12 tisíc cestujúcich predpredajné resp. časové cestovné lístky, k 31.12.2003 malo cca 44 tisíc cestujúcich zakúpených EZČK, to len na okraj, že pre koľko ľudí to malo prínos (súhlas s tým, že pre držiteľov časových lístkov je dnes cestovanie drahšie) ... aj na základe pohybu resp. frekvencie cestujúcich boli upravené niektoré linky napr. na linku číslo 2 bol pridaný jeden autobus naviac, ďalej na linkách č.1, 10, 11, 29 bolo robené poníženie spojov na základe výstupov z meracej techniky... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023