Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #20924:
Veď som si to aj myslel. Načo by na mestskej chodil pôvodne medzimestský autobus?
Reply on: S499.1023 #20923:
Potom by si asi aj VanHool vyžiadal od Arrivy ešte vyššiu sumu a (aspoň teda sa domnievam), že už ten najväčší základ je omnoho drahší než SOR a cena je v našej krajine všeobecne rozhodujúci faktor. Ale s tými podmienkami určite pravda, akurát za príplatky.
Reply on: Peterzm #20922:
Crossway LE v podstate vôbec nie je mestský autobus, to je len lowcost pre ex-Ostblock s prirobenými tretími dverami a rebríkom.
Reply on: N/A #20917:
Vážení, hádam si nemyslíte, že keby Arriva kupovala nové VanHooly, tak by si nemohla nadiktovať silnejšie motory, viac dverí, motor vzadu (síce neviem prečo, ale robí sa aj taký (AG330) a prístrojovku ako v SOR-ke? Arriva dostala tieto vozy, špecifikované pre placaté Holandsko s menšou výmenou cestujúcich a prevažne nástupom prvými dverami od svojej sestry "za hubičku" a myslím, že im je rada.
Reply on: N/A #20921:
Teraz som mal na mysli medzimestsky Line 10,8 LE.. ale súhlasím, mestský má hlavne zadnú časť a dvere strašne blbo riešené. SORky majú výhodu(aj keď niekedy aj nevýhodu) v počte dverí. Na jednej strane rýchlejšia výmena cestujúcich, na druhej strane sa nie je kam uhnúť, najmä v plnom buse, keď sa človek vždy môže len k iným dveriam vyhnúť. Ale to už je o ľuďoch, pretože často, aj keď má človek dobrý úmysel sa uhnúť vystupujúcim von z vozidla, je to znemožnené zúrivo sa tlačiacim nastupujúcim (najmä starším ľuďom).
Reply on: Peterzm #20920:
Crossway LE má poda mňa opäť málo a malých dverí na to, aký dlhý je (asi sa bavíme o LE 12,8 M). Je tichý, ale nie je na tom inak ako bratislavské rozpadávajúce sa dvoj-trojročné Urbanwaye. To už radšej kúpiť SORky.
Reply on: N/A #20919:
Tie Urbiná sú super náhrada za C744 a 280.10, rozhodne veľké zvýšenie komfortu. Tiež Crosswaye LE, akurát nepochopil som tie 4 sedadlá so sklonom 90°, tam sa celkom nepohodlne sedí, inak veľmi dobré busy, najmä pre dôchodcov a kočíky.
Reply on: Peterzm #20918:
Presne tak, na medzimestských linkách je dvojdverový Urbino 15. Je kapacitný, ekologický, má dobrý pomer cena/kvalita a v neposlednom rade je pekný.
Reply on: N/A #20917:
Takže na MHD sú výhodnejšie SORky, keďže majú lepšie vlastnosti pre vodiča a ten tam je polku dňa, cestujúci tam v porovnaní s medzimestskou toľko času nestrávi, takže až toľko komfortu nevyžaduje. Taktiež sú lacnejšie, rýchlejšie, takže uznávam, SOR je lepší na MHD.
Reply on: relok #20914:
Zo strany cestujúceho hodnotím Vanhool ako pohodlnejší – vo vnútri je tichší, obzvlášť vzadu. Byť vodičom by som ale na Vanhoole jazdiť nechcel. Nielen, že motor vpredu poriadne hučí, ale farebný LCD displej a dopytové otváranie dverí sú na SORke určite praktickejšie a pohodlnejšie. A v neposlednom rade, Vanhool má príliš slabý motor, aby sa s ním aspoň na rovných hlavných ťahoch dalo dobiehať meškanie (L 4, 16, 17, 27, 32).
Veď práve. Kiež by Arriva kúpila ešte zopár Urbino 18, bolo by to ideálne. Byť nimi, k Vanhoolom by som sa už v budúcnosti nevracal.
Reply on: N/A #20913:
Každopádne 13 kĺbakov sa nedá nahradiť 13 krátkymi vozidlami, hlavne v špičke hádam ani nie je 13 voľných prevádzkyschopných busov vo vozovni.
Mne osobne sa lepšie vozí na Vanhooloch ako na tých polo rozpadnutych Sorkach.
Reply on: Peterzm #20912:
Moc zím nezostáva? V hĺbke diskusií sa povráva, že si ich Arriva chce nechať ešte roky
Reply on: N/A #20911:
Ono už im tých zím ani moc nezostáva.. ale čím ich nahradiť dnes? krátkymi vozmi na poradiach, kde sú nasadzované kĺbaky?
Reply on: henko151 #20904:
Vanhool to včera vzdal aj na Kmeťovej, podľa turnusu mal ísť až na Viničky. Vyložil cestujúcich a odišiel niekam, smer ŽST Mlynárce. A potom sa prázdny vrátil na Kmeťovu. Budú sa Vanhooly ešte v zime zaraďovať na linku 32? Včera to nedopadlo dobre.
Už sa nepridávajú články o zmenách v reklamách? Všimol som si novinku na NR-755GK, tiež z NR-207EX niečo zmizlo.
Reply on: Mike #20908:
V prvom rade je mojbus.sk dost tragicky produkt - v podstate stopatdesiaty dokaz toho ze EMtrest proste NEVIE robit user interface.

Cize EmTrest-NeEmTrest, urcite by bolo lepsie sa rozhliadnut po nejakom inom dodavatelovi, ktory to dokaze urobit na urovni.
Reply on: Troll #20907:
Áno, to mi je jasné, preto som to aj napísal že transdaťácky... netvrdím že je to riešenie aj pre MHD NR...
Reply on: Mike #20905:
Ich spoločný znak je vybavovací systém istého konkrétneho výrobcu, čo MHD Nitra ale nespĺňa... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.