Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
...uhorková sezóna aj v doprave, pritom SAD Nitra pripravuje zmeny...od 1.9.2004 budú realizované zmeny na linke č.33, ktorá bude predĺžená až na zástavku Viničky, ďalej na linke č.32 spoj č.18 s odchodom z Gorazdovej ul. o 7,10 hod. bude zachádzať ku gymnáziu na Golianovej ulici...taktiež plánujeme, že niekoľko spojov na linke č.8 (presnejšie 14 spojov cez pracovný den, v sobotu a v nedelu 7 spojov) bude pravdepodobne od 20.9.2004 zachádzať až k METRU...v spoločnosti SAD Nitra a.s. práve prebiehajú prípravy na certifikačný audit ISO 9001/2000... ?
V Nitre trolejbusy jazdiť nebudu pokiaľ budeme mať tak priblblé mestské zastupiteľstva a momentálne aj primátora Viteka.Nitra vlastni slovenskú atrakciu,lanovku na Zobor a ani tu nie je mesto schopné sprevádzkovať a nie tak trolejbusy. ?
Reply on: uko #569:
no, stava sa...

tak tento week sa idem povozit slavnymi Routemastermi 🙂 a v piatok, ak vsetko pojde ok, by som sa mohol aj v Nitre zastavit snad uz konecne...
Reply on: TeBeCe #568:
...Citaro malo búračku vo vlastnej réžií t.j. , na zástavke MHD buchol vodič do svojho kolegu pred ním stojaceho, momentálne je v oprave, do konca prázdnin možno bude premávať...na dovolenke bolo super, len škoda, že už je po nej... ?
Reply on: plonk #567:
snad nam uko povie, ked sa vrati z dovolenky ?
What happened to Citaro?
Co sa deje s 28-ckou? Uz dlho som nevidel Citaro. Pocul som ze malo buracku. Co je na tom pravdy? Citaro vrat sa! ?
Reply on: Vladimír #565:
A pri dnešnej ropnej kríze a cenách ropy by som to nevidel až tak ďaleko. Keď si pripomeniem ako lezie Ik280 na Klokočinu, až mi je ťažko.
Reply on: S499.1023 #563:
V živote sa zväčša všetko cyklicky opakuje. Tak sa aj striedajú trolejbusové eufórie s trolejbusovými stagnáciami. Verím, že sa čoskoro opäť názor na trolejbus zmení a tentokrát Nitra nezaspí.
Reply on: S499.1023 #559:
Ako to malé? Ako to "nie je priestor pre Ďalšiu trakciu"? Znamená to, že pokiať nie je v meste reálny potenciál pre vybudovanie veľa TBUS tratí, ale iba pár, tak budú neentabilné a investícia sa neoplatí? ?
Reply on: Vladimír #562:
No veď súhlas. Len tá pravá chvíľa na začatie budovania E-trakcie je už premeškaná ? .
EU bohužiaľ prispieva len na také cypoviny ako sú smradobusy čo čistia zvuk a pohlcujú hluk, rozumej plynobusy...
Reply on: S499.1023 #561:
Pravdepodobné však je, že keby Nitra v správnej chvíli tiež začala elektrickú trakciu budovať, prípadne dokonca založila mestského dopravcu, mohla mať dnes dotácie omnoho vyššie. Ja netvrdím, že je to správne, ale skrátka takto to funguje.
Možno nie som ten pravý, ktorý sa k téme vyjadruje, pretože vzhľadom na svoju neskonalú lásku k trolejbusom nemôžem byť objektívny. Preto som presvedčený, že vďaka trolejbusom by aj Nitra chytila taký veľkomestskejší nádych. A už vôbec nehovoriac o kopcovitom teréne, ktorý priam po trolejbusoch volá.
A neexistuje možnosť ako by na trolejbus mohla prispieť EÚ a podobne?
Reply on: Vladimír #560:
No jednak v politike (ing. Ján-Močiaci-z-Terasy-v-krčme-pred-našim-domom sa v trolejbusoch zhliadol), jednak v tom, že najazdené vozokm v NR dnes budú tak tretina toho čo v ZA a dotácia ešte menšia. A dnes by užani v ZA nikto trolejbusy od základu nebudoval, bohužiaľ.
Reply on: S499.1023 #559:
Faktom však je, že Žilina je porovnateľné mesto (len o čosi málo menšie) ako Nitra a trolejbusy zaviedli. Takže v čom tkvie rozdielnosť situácie?
Vladimír:Vysoké investičné náklady.Pri súčasnom rozsahu MHD v NR skutočne nemá cenu zavádzať trombelusy.Veď nakoniec aj takej BB či KE trombelusy skôr uškodili než prospeli.Mestá sú proste príliš malé pre ďalšiu trakciu.
Zabrdnem trochu do témy z ankety. Je vôbec ešte aspoň trocha reálne zavedenie trolejbusov v Nitre? Rád by som o tom vedel viac. Prípadne ak nie, aké sú dôvody odmietania elektrickej trakcie v MHD?
Ta 33-ka ma vazne potesila. Som zvedavy co to spravi?
Reply on: uko #513:
Hosi dekujem!!! RESPECT! ? ?
Reply on: uko #529:
13 minut skor? to by ten "Schumacher" mal dostat skor premie ? . nabuduce sa teda mozem spolahnut ce pojde pomerne na cas?
Reply on: Vladimír #549:
Veď práve za 140Sk som si pred tromi rokmi kúpil týždenný lístok (viď historické lístky). Keby to tak bolo dnes, to by sme sa navozili až do zblbnutia. ?
Pôvod vagónov (aj keď to do MHD vlastne nepatrí):
Na fotke 001 je prípojný vozeň Balm/ú 653 pôvodom z Prešovskej pionierskej železnice (predtým slúžil ako električka v Bohumíne na rozchode 760 mm).
Za ním nasleduje osobný vozeň Bai/ú 607 pôvodom z Ružomberka (trať do Korytnice, predtým nákladný vysokostenný vozeň, predtým Frýdlant v Čechách - Heřmanice).
Ďalej nasleduje M 21.003 (M 21.008) pôvodom tiež z Prešovskej pionierskej železnice, predtým Jindřichuv Hradec).
Potom je tam niekoľko dvojnápravových plošiňákov a parný rušeň pôvodom zo železiarní Králuv Dvur u Berouna č. 14.
Vedľa stojí 1435 BN 60 pôvodom z cukrovaru v Nitre (rozchod 1435 mm).
Ak pôjdete na výstavu, vedúci železničky Vám ochotne porozpráva históriu (keď bude mať čas).

Vzdialenosť konečnej zastávky a vstupnej brány sa vykompenzuje prakticky minimálnym čakacím časom na vstupenky a nebýva tam veľké množstvo ľudí (zväčša zájazdové autobusy - je tam veľké parkovisko). Ani vzdialenosť z Tr. A. Hlinku po hlavný vchod nie je práve najkratšia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.