Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jajcaj #551:
v BA diskusii sa uz povod toho dlheho vozna objasnil (povodne elektricka)
TeBeCe: na povod sa skusim popytat jedneho cloveka, ktory mi o nich hovoril, ze tam su ...
ak by niekoho zaujimalo, tak tu su dve fotecky tych odstavenych vagonikov pri SPM z r. 2002:
http://www.imhd.sk/nr/fotky/v_001.jpg
http://www.imhd.sk/nr/fotky/v_002.jpg
(na tej prvej uplne vpravo vidno kusok jednej parnej masinky, zial nedala sa dobre odfotit)
nepozna niekto povod tych vagonov nahodou?
Reply on: Valec #543:
No, ja nie som proti. Ale to najprv musí byť 24-hodinový lístok. Nemôžem za desať jázd nechať v Nitre 140 Sk ☺
Reply on: Marko #547:
raz som tadial isiel (2002), ale opacnym smerom, a ak si dobre pamatam, tak z konecnej je to dost daleko. ale kto sa chce odviezt vlacikom a tiez si pozriet nazhromazdene nesprevadzkovane kusy starych vagonov a parnych masin (v tom case pomaly zarastene okolitou vegetaciou), moze sa tadial prejst 🙂
Len ako reakciu na vedenie MHD počas výstavy Agrokomplex uvediem (správa hlavná stránka MHD Nitra), že pre cestu zo železničnej, resp. autobusovej stanice alebo odinakiaľ z mesta, je možné použiť linky MHD vedúce až na zastávku CHRENOVÁ-Gorazdova (6, 8, 12, 14, 15, 18, 19, 30, 32 a pod.) a vystúpiť až na konečnej (okrem linky č. 19) zastávke. Potom stačí prejsť cez zhnitý (stav jún 2004) most cez potok alebo po hlavnej ceste, a vojsť do výstaviska cez vrátnicu Slovenského poľnohospodárskeho múzea, ktoré je v areáli výstaviska Agrokomplex. Výstava sa tak dá prejsť "od konca" alebo sa odviesť parným vlakom premávajúcim po výstavisku (minulý rok už zdarma). Z linky č. 19 sa ešte tuším dá vystúpiť na zastávke Mikov dvor (na znamenie).
aktualizovany prepravny poriadok je uploadnuty na web.
Reply on: TeBeCe #544:
aha, uz som to nasiel v poste ? ?
Reply on: uko #542:
predpokladam, ze nad tych 30 dni je to stale 1400 Sk. mam pravdu?
Reply on: Vladimír #522:
Ak potom budeš chcieť a budem mať čas, rád sa k tebe pridám. ?
Reply on: Zuziq #540:
...od 1.7.2004 nadobudla platnosť v MPP zmena pri vymáhaní pokút, pokiaľ zaplatí čierny pasažier pokutu priamo v autobuse alebo do 3 prac.dní od zistenia porušenia prepravno-tarifných predpisov v doplatkovej pokladni dopravcu tak pokuta je vo výške 500,-Sk, pri úhrade nad 3 prac.dni do 30 dní od zistenia porušenia prepravno-tarifných podmienok v doplatkovej pokladni je pokuta vo výške 1000,-Sk. Všetky tieto zmeny sú uvedené v každom autobuse ako dodatok k prepravnému poriadku, a pokiaľ sa jedná o nefunkčnosť čipovej karty v autobuse, na Štúrovej ulici č.72 na reklamačnom oddelení u p. Hochmana sa dá preveriť jej funkčnosť resp. opodstatnenosť Vašej sťažnosti. Kontrolnú činnosť revízorov má na starosti Ing. Gaži, ziež so sídlom na Štúrovej ulici č. 72... ?
Reply on: Zuziq #540:
Udajne sa od 1.5.2004 zmenil zakon o pokutach, kde sa nehovori o pokute vo vyske 100-nasobku cestovneho, ale do vysky 100-nasobku cestovneho. V Ziline uz maju pokuty odstupnovane podla doby zaplatenia. Mozno sa nieco zmenilo aj v Nitre. Ale to bude skor uko vediet povedat...
Jeden maly dotaz k cipovym kartam.Jednak by som povedala ze tento system vobec nie je 100% funkcny.Neverila smo ludom,ktory nam hovorili historky,vratane mojej svokry,ze si kartu odpipli a nasledne po kontrole im revizor naparil pokutu,lebo nemali kartu oznacenu,az pokial sa mi neprihodilo to iste.Mala som na to svedka,nastupovali sme do autobusus s priatelom spolu a tak ako vzdy som si aj vtedy kartu odpipla.Na dalsej zastavjke vsak nastupili revizory a oznamili mi ze moja karta nie je oznacena.Bola som dost prekvapena a nahnevana,kedze vtedy sa mi vynorili spomienky na uz vyssie spominane historky.Co ma este viac prekvapilo,mala som na mieste zaplatit blokovu pokutu 500Sk alebo mi pride domov sek na 1400Sk.Samozrejme som si vybrala mensie zlo,najme ked som bola presvedcena,ze som si kartu oznacila.Zaujimave bolo aj potvrdenie ktore som dostala,akysi zdrap papiera na ktorom bolo namiesto zastavky z ktorej autobus isiel moje meno,Zastavka do bola oznacena ako Nitra a spoj bol 32,pricom takym spojom som ja ani v zivote necestovala.Nech sa snazim ako kolvek,nikde v prepravnom poriadku nenajdem odsek,kde by sa spominala dana blokova pokuta,vsade sa uvadza len pokuta vo vyske 100nasobku cestovneho.Tento tyzden sa chystam na MHD a urcite to tak nenecham,je mi to fuk,ak to nepomoze,pre mna za mna sa pojdem stazovat na lamparen,ale tu ozajstnu markizacku.Mozno potom konecne nitrianske MHD prestane okradat aj poctivych ludi....
Aby som nezabudol, nas drahy webmaster ktory mi vypol HTML tagy preto dufam ze to nikto neprehliadne, vas vsetkych pozdravuje z Ocean City, Maryland!!!

"Kedze denne 8 hodin nosim flase s pivom a 8 hodin pustam kolotoc, nezostava mi vela casu (t.j. ziadny cas) na cokolvek ine. Ak to prezijem, v oktobri porozpravam zazitky - napr. ako ma zrazilo x deciek na autodrome 🙂 ) Pekne leto, d3k0"
Reply on: Vladimír #537:
...všetko je otázka financií, takže zatiaľ nefunguje...
Reply on: uko #536:
Aha jasné, takže tabule sú len na niektorých busoch, systém však funguje vo všetkých vozoch. A ešte jedna otázka - akustické hlásenie zastávok existuje? Lebo o jeho existencii v Nitre som ešte nepočul.
Reply on: Vladimír #535:
...elektronické tabule máme zatiaľ len na nových resp. niektorých generálkovaných autobusoch, systém R&G funguje klasicky cez palubák SRG 3000, a okrem váženia cestujúcich nám umožňuje získavať skoro všetky ostatné údaje, či už jednotlivé prejazdové časy, otvorenie dverí, pristavenie vozidla, vykonanie turnusového príkazu resp. jeho odchýlku, čierne jazdy, počty prepravených osôb, atď Ten skorší prejazd o 13 minút je na poslednom spoji, keď predtým ide po dosť dlhej trase skoro bez cestujúcich, čo ho však v žiadnom prípade neomlúva, keď sa to ešte raz zopakuje, tak bude bez práce... ?
Ešte predsa čosi. Zaujímalo by ma, v akom rozsahu je v NR funkčný systém R&G Mielec. Viem o nejakých tabuliach na vozidlách, predpokladám, že systém ovláda aj čítačky kariet. Ako je ale ovládaný - klasicky cez palubný počítač SRG 2000 alebo dokonca 3000? Alebo nejako inak? Je systémom vybavené každé vozidlo? Poskytuje systém aj ďalšie údaje dopravcovi (váženie vozidiel za účelom zistenia obsadenosti, (ne)zastavenie vozidla na zastávke, reálne časy odchodov zo zastávok, spotreba PHM a iné)?

Systém R&G ako taký poznám zo Žiliny i rodného Prešova. Ide mi len o to, čo všetko z neho majú nainštalované nitrianske busy.
Reply on: uko #528:
Ja viem, že ste ho znižovali. Mal som na mysli (i keď som to asi jasne nenapísal), že na ďalšie znižovanie neverím. I keď, povedzme si otvorene, cestujúci, by v takom prípade ďalšiu zmenu tarify nekritizovali 🙂

Re #529 uko: Tak to je ozaj sila ?
Reply on: uko #532:
tak iMHD.sk praje prijemnu dovolenku v tom Grecku ? ja budem dovolenkovat len tu na Slovensku asik ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.