Anketa: Využili ste zníženie cien vybraných cestovných lístkov počas Európskeho týždňa mobility?

áno (26 %)
nie, nemal(a) som záujem (7 %)
nie, nevedel(a) som o znížení (7 %)
nie, používam iný typ lístka (60 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dingo #4:
Súhlasím. Je to tak. Pri rozhodovaní sa medzi druhmi dopravy už cena dávno nehrá hlavnú rolu.

Neviem, čo presne myslíš pod pojmom komfort, lebo zrejme nejde o pohodlnosť sedačiek a podobne. Jedným z top kritérií dneška pri rozhodovaní je rýchlosť prepravy (v tom je aj frekvencia spojov, lebo čas čakania cestujúci tiež zahŕňa do cestovného času) a spoľahlivosť (tzn. môžem sa spoľahnúť, že to v danom čase príde a odvezie ma).
Reakcia na: Vladimír #3:
Pre väčšinu potencionálnych uživateľov MHD v mojom okolí nie je podstatná cena, ale komfort, ktorého absencia bohužiaľ je aj dôvodom ich nevyužívania mestskej verejnej dopravy.
Reakcia na: dingo #2:
Akcia sledovala konkrétny cieľ. Dočasným znížením cien jednorazových a krátkodobých lístkov motivovať ľudí, ktorí bežne MHD nevyužívajú, aby ju vyskúšali a možno následne začali používať.

Držitelia predplatných lístkov neboli cieľovou skupinou tejto kampane. Okrem toho majú iné, oveľa lepšie ceny ako akciové, a to celý rok, nielen počas ETM.
Nabudúce kľudne predĺžiť predplatné lístky o ten týždeň nech aj ľudia s mesačným/polročným lístkom ušetria.
Áno, úplnou náhodou to vyšlo. 😁

Ďalšie ankety