Hasil som #500, ktorej neustále horelo spod štvrtého podvozku a nešlo to zahasiť. Volal som šačanských hasičov, no nejaký dobrák zavolal aj hasičov z USS, nabehli tam hasičské autá akoby horel celý biely dom. Každopádne adrenalín to bol na ráno dosť dobrý
Nechcem tu na nikoho bonzovať ale by sa mohlo dohliadať na dodržiavanie CP vo večerných hodinách. Hlavne predposledné, posledné spoje a nočáky ktoré si celkom slušne nadbiehajú.
L7-622+623
L9-614+615,517(Na zadný zberač)
L10-4309,3902
L20L-5233
L54-4306
*-dnes som na jednej linke zažil aj meškanie,kde další spoj danej linky dobehol ten predchádzajúci a zároveň na inej 3minútový nadbeh ?
kaMaR54
L3 - 538 , 513 , 367 , 619
L4 - 382 , 417 , 418
L7 - 622+623 , 517 , 386+387 , 610+611 , 624+625 , 602+603
L9 - 381+383 , 512 , 509 , 523 , 600+601 , 628+629 , 361+414
LR2 - 607
L12 - 3511
L13 - 5102 , 5103
L19 - 3312 , 3307
L24 - 5232*
L52 - 6415 , 6407 , 5239 , 5502 , 3502/ZV
L54 - 3205 , 3528/ZV , 4306 , 3006
LRA5 - 5613/ZV**
LRA6 - 5229
_______________________
* - meškanie na zastavku VSS križ. 8 min.
** - + meškanie na zastavku teplaren 4 min.