Takto, mlynska basta bola vykradnuta 2 krat, druhykrat preto, lebo vitrina sa nedala zatvorit, polovica nechyba, iba 71 a 72..polov bol hlaseny pred viac ako tyzdnom priamo odo mna, ale tak niekto sa na to vysral..
na stanici je velky automat vonku pri malych. Samozrejme mimo prevadzky. Na mlynskej baste smer vodna chyba polovica cp a informacie. Taktiez na zastavke polov chybaju cp ra1/2 smer uss a n3.
Som sa včera nedočítal nikde tu konkrétne - čo za problém, udalosť sa stala včera na trati ED na Terase neďaleko Galérie v čase špičky okolo 16 tej hodiny? Lebo dosť chaoticky jazdila potom v tom čase doprava na linkách 9 a 6, stálo na terase (podľa mňa zbytočne) dosť súprav,, Ďakujem za vysvetlenie.
prepáč, no dovolím si na základe tvojich doterajších príspevkov tvrdiť, že ani zďaleka nemáš ani potuchy o tom, ako, prečo a na základe čoho sa používa modrý maják. a už vôbec nemôžeš vedieť, kedy je použitie práva prednostnej jazdy opodstatnené a kedy nie. nechaj to prosím na kompetentných. podnik tým, že získal právo prednostnej jazdy pre JEDNO vozidlo, dostal aj povinnosť riadiť sa platnými nariadeniami, ktoré sa toho týkajú.
mimochodom, ty vidíš odstavený bus, účastník premávky môže vidieť ohrozenie premávky pre neprehľadnosť, potencionálne zahltenie komunikácie/križovatky. a to nehovorím, o požiari elektroinštalácie, alebo inej závažnej poruche...
Takže,chcel by som reagovať na dopravnú nehodu resp.škodovú udalosť na Michalovskej ulici.Dispečing,ako aj iní vodiči AD zaregistrovali správu,že vodič linky 17 má dopravnú nehodu blokuje celú križovatku a potrebuje urýchlene oblastného dispečera.Miesto ŠU bolo zadané nie celkom presne ako križovatka ulíc Popradská a ......No a pokiaľ si k tomu prirátate už spomínanú zníženú viditeľnosť,sú to podľa mňa celkom opodstatnené dôvody na použitie modrého majáku,aby sa tam nestala ďalšia dopravná nehoda,kde by možno došlo aj ku zraneniu a vyšším škodám.Takže niekedy je lepšie situáciu preceniť ako podceniť.
nehody, ku ktorým netreba volať políciu, môže riešiť akýkoľvek účastník premávky; to je, myslím, jasné. Alebo má dispečing povolenie riešiť aj iné nehody?
asistencia polície pri odťahu vozidla? Zatiaľ som si nevšimol, no je to dosť prehnané. Vzhľadom na prepravnú rýchlosť nemôže byť problém zabrzdenie. Zase to netreba preháňať – či sa dostane pokazený voz do vozovne o 5 minút skôr alebo neskôr, je už úplne irelevantné. Ale v poriadku, zaviedlo sa to, funguje, tak nech.
"Takisto pri nehodach kde je zablokovana cesta alebo treba zabezpečiť aby tam ostatne auta nevchadzali je modry majak na mieste."
--->>> práve na to by mal slúžiť oranžový maják. Mohol by niekto oponovať, že ani 150, 155 a ani 158 nepoužívajú oranžové majáky.
"Vodiči maju väčši rešpekt ako pred obyčajnym oranžovym."
--->>> to je problém arogancie vodičov a nedôslednej prevencie pri dodržiavaní predpisov zo strany polície
"A neviem kde si nabral, že tie auta ktorych som tu dal fotky nemaju sireny."
--->>> reagoval som len na konkrétne video, kde prechádzal odťah cez križovatku so zapnutým majákom bez sirény
Na záver: modrý maják na iných vozidlách je vcelku prínosný nápad, len trochu nedotiahnutý do konca.
Iv