Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
10: 3327
17: 3514
34: 5607
52: 6415 ?
54: 3211

31311/12: 5614
31021/22: 5604
31035: 6272 ☠
Doplnam este archiv prispevkov z 11.12., takze uz by tu malo byt vsetko. (Dakujem Isidorovi)

Autor: Astor
Id: 551890
Cislo: 47475
Cas: 11.12.2011, 9:03
Text:
včera

31311/12: 5103 [love]

31021/22: 5607

dnes

31311/12: 5612 [thanks]

31021/22: 5615

Autor: TA
Id: 551924
Cislo: 47476
Cas: 11.12.2011, 18:32
Text:
Sobota ‒ 10. 12. 2011



02011 / 02012 : 384

02031 / 02032 : 605

03011 / 03012 : 619

03021 / 03022 : 405

04011 / 04012 : 413

04031 / 04032 : 412

04041 / 04042 : 420

06011 / 06012 : 382

06041 / 06042 : 534

07011 / 07012 : 378

07021 / 07022 : 367

07031 / 07032 : 517

09032P : 508

09051 / 09052 : 521

44011 / 44012 : 500

46011 / 46012 : 607

46021 / 46022 : 613



71011 / 71012 : 1008

71021 / 71022 : 1019

71031 / 71032 : 1020

72011 / 72012 : 1018

72021 / 72022 : 1006

72031 / 72032 : 1007

72041 / 72042 : 1002

72051 / 72052 : 1004

Autor: TA
Id: 551946
Cislo: 47477
Cas: 11.12.2011, 22:40
Reakcia na: 47476
Text:
doplním sa:

02021 / 02022 : 421



===



Nedeľa ‒ 11. 12. 2011



02011 / 02012 : 605

02031 / 02032 : 617; 405

07041 / 07042 : 418

Pondelok ‒ 12. 12. 2011

02011 / 02012 : 605
02021 / 02022 : 617
02031 / 02032 : 613
03065 : 400 + 401
04011 / 04012 : 397
04021 / 04022 : 422
04031 / 04032 : 384
04041 / 04042 : 420
07011 / 07012 : 530
07021 / 07022 : 392 + 393
07031 / 07032 : 622 + 623
07041 / 07042 : 386 + 387
07055 : 406 + 407
7: 602+603, 622+623
ZV: 538
10: 3306, 3322, 3327, 3901, 3902
12: 3514
17: 3509, 3513
34: 5208 ?
36: 3320, 3325
54: 3209, 3210, 3211
71: 5603/ZV

20341/42: 5609
31311/12: 5602
34311/12: 5103
31021/22: 5605
31035: 6258 (namiesto 6290, vodič v zácviku)
10 - 3903 vzadu hukot jak v 404, ale hlavne že jazdí...
Reply on: Iv #47473:
a hej, až do volieb žiadne zmeny, čiže ani nečakaj nejakú nápravu v podobe posunu o nejaké drobné minútky....
Reply on: tbus #47471:
to bol niekoho skvelý nápad, urobiť CP tak, že trolejbus z oboch strán prichádza na NO 2 minúty pred N1 a N2....šanca na prestup, najmä v smere z KVP je takmer nulová...vtedy bolo dobre, keď menili 100ky na Nky, prestupy fungovali vo všetkých smeroch...len potom to pokašľali posunmi kvôli IC /trolej o 10 min, N1 a N2 o 5 min. - 2. víkendový spoj/ a teraz to doyebali do dokonalosti ?
Reply on: tbus #47471:
Poďakuj sa aj oficialne ?
Chcem takto dodatočne sa poďakovať slimákovi z 2007 za veselé ž minútové meškanie, že som vďaka nemu nestihol prípoj N1 na NO a môj pobyt v meste predĺžil o hodinu a pol. Inak nočáky na 2:30 nenormálne plné oba autobusové aj trolej na KVP... neviek koho tak káralo ich rušiť ?
Piatok ‒ 9. 12. 2011

02021 / 02022 : 422
03021 / 03022 : 404
03065 : 600 + 601
04021 / 04022 : 364
04031 / 04032 : 616
04041 / 04042 : 420
06011 / 06012 : 392 + 393
07021 / 07022 : 622 + 623
07031 / 07032 : 402 + 403
09051 / 09052 : 608 + 609

71061 / 71062 : 1009
72051 / 72052 : 1017
72061 / 72062 : 1002
posledný spoj na Alpinku a Jahodnú s 1 a pol minútovým nadbehom z Mieru /524x/ ?
Reply on: Rudyke902 #47467:
Vacsinou sa v elektrickach kuri(nehovoriac ze v pripade T3 z bocnic odpadove teplo akurat fuka na sedadla. Takze aj ked posobia tak chladne, ked je voz uz vyhriaty, nie je to take strasne. Horsi fakt je ten ze su tvrde a ked ozaj ides dlhsiu cestu tak uz to nie je velmi prijemne sedenie.

Inak musim spomenut ze aj v zahranici mas vsade (aj ked na prvy pohlad ozaj modernu a dobre fungujucu MHD) sedacky vo vozidlach stale povacsine plastove bez potahov, obdobne ako v nasich T3. Preto si myslim ze tie potahovane co mame napr. v nizkopodlaznych KT8D5 su celkom pohodlne.
Reply on: tbus #47457:
... tak to vysvetli aj pracujúcim robotníkom čo ráno prvými spojmi cestuju do Uss aby si nesadali na studené sedadlá a stáli pol hodinu.. alebo nech rovno sa sedadlá na zimu vymontujú vtedy, a bude sa len stáť, aspoň sa kapacita zväčší.. ? a ak je to všetko jedno, či poťah či len laminát, tak potom načo ich vlastne minulý rok do tých 15 tich vozoch T3 dávali podľa teba? Nech si každý riťou vlastnou vyhreje sedadlo, a aj všetci celý voz potom.. ?
Reply on: jt #47454:
ďakujem za upozornenie....
Reply on: Astor #47464:
4310, porucha, výmena za 4309 ? ? ? , zapojenie 17:32 z Mardidskej
10: 3319, 3328, 3901, 3902
11: 5001
17: 3502, 3529
18: 3203?, 4306
27: 3511, 3533
34: 5603
36: 3325
51: 5223
52: 6247 ?
54: 3204, 3212, 3306, 4301
ZV: 5103

31311/12: 5610
31021/22: 5605
10075: 4310 ?
31035: 6230
Dnes okolo 12:17 komická situácia na križovatke Radnica Starého mesta:

Vodič #517 na L6 smerujúci na konečnú na Nám. MM si to omylom namieril na Kuzmányho ulicu. Zastavil v strede križovatky, odklusal celým vozom do druhej kabíny, "cúvol" späť do zastávky, odklusal naspäť a hajde na konečnú ? Ešte šťastie, že to bolo KTčko, chcel by som vidieť to cúvanie s T3, resp. T6.
Štvrtok ‒ 8. 12. 2011

02011 / 02012 : 606
02021 / 02022 : 613
02031 / 02032 : 384
03065 : 390 + 391
04011 / 04012 : 397
04021 / 04022 : 412
04031 / 04032 : 616
04041 / 04042 : 420
07011 / 07012 : 517
07021 / 07022 : 531
07031 / 07032 : 394 + 395
07041 / 07042 : 600 + 601

72021 / 72022 : 1008
72125 : 2001

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.