okolo 13:45 sa presuval nadrozmerny naklad z niznych kapustnikov smerom na alejovu. Zastavili pred el. Tratou kedze naklad bol zjavne vyssi ako troleje. Neviem ako to dopadlo ale asi bola odstavena ED
to bol niekoho skvelý nápad, urobiť CP tak, že trolejbus z oboch strán prichádza na NO 2 minúty pred N1 a N2....šanca na prestup, najmä v smere z KVP je takmer nulová...vtedy bolo dobre, keď menili 100ky na Nky, prestupy fungovali vo všetkých smeroch...len potom to pokašľali posunmi kvôli IC /trolej o 10 min, N1 a N2 o 5 min. - 2. víkendový spoj/ a teraz to doyebali do dokonalosti ?
Chcem takto dodatočne sa poďakovať slimákovi z 2007 za veselé ž minútové meškanie, že som vďaka nemu nestihol prípoj N1 na NO a môj pobyt v meste predĺžil o hodinu a pol. Inak nočáky na 2:30 nenormálne plné oba autobusové aj trolej na KVP... neviek koho tak káralo ich rušiť ?
Vacsinou sa v elektrickach kuri(nehovoriac ze v pripade T3 z bocnic odpadove teplo akurat fuka na sedadla. Takze aj ked posobia tak chladne, ked je voz uz vyhriaty, nie je to take strasne. Horsi fakt je ten ze su tvrde a ked ozaj ides dlhsiu cestu tak uz to nie je velmi prijemne sedenie.
Inak musim spomenut ze aj v zahranici mas vsade (aj ked na prvy pohlad ozaj modernu a dobre fungujucu MHD) sedacky vo vozidlach stale povacsine plastove bez potahov, obdobne ako v nasich T3. Preto si myslim ze tie potahovane co mame napr. v nizkopodlaznych KT8D5 su celkom pohodlne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
02011 / 02012 : 605
02021 / 02022 : 617
02031 / 02032 : 613
03065 : 400 + 401
04011 / 04012 : 397
04021 / 04022 : 422
04031 / 04032 : 384
04041 / 04042 : 420
07011 / 07012 : 530
07021 / 07022 : 392 + 393
07031 / 07032 : 622 + 623
07041 / 07042 : 386 + 387
07055 : 406 + 407