Reply on: mi.v #83861:
To je super obhajoba dať sem jednu, ktorá je evidentne minimálne frekventovaná, rovno sem dajme LIX. Stačí, ze potrebujem prelepit 100 zastávok, každá 5 minút, to je minimálne 6 hodín, len ľudia budú stáť 100€ v nákladoch, aby sa vybralo o pár stoviek navyše. Snažím sa tu vysvetliť elementárnu ekonomiku, ale evidentne mimo pochopenie mi.v.Taxíky v Košiciach jazdia za rovnakú sadzbu do určitých lokalit, co sa da prirovnať k časovým lístkom, ak ide na THC=3€ idem na Jazero =4€. S taxikárom sa inak na cene môžem dohodnúť tiež. Nevidím dôvod, prečo by nemal existovať krátky lístok a aby sa náhodou ľudia nechceli voziť, môžeme zaviesť zónu, ktorá bude len okolo starého mesta.
a buďte neoblomný.) Lebo väčšina ľudí čaká, že sa im výplata upravuje priebežne, každý rok-dva, hoci len o málo. A ceny tovarov sa upravujú priebežne. Aj vodiči DPMK chcú, aby im výplaty rástli priebežne a je im opakovane vyhovené. Naozaj skúste okrem výlevu "je to blbosť" napísať, prečo by ceny lístkov mali stúpať iba raz za 5 rokov. Ja tvrdím, že by sa mali meniť priebežne a automaticky, každý rok tak ako ostatné príjmy a výdavky ľudí.
(pre porovnanie: 0,10 € / 6 min.) a "stále živý" je aj odkaz uja Rašiho, že máme dostať šport do Košic.
veteran
A presne toto mala byť cesta. Abonentné lístky nezdražovať a jednorázové (najmä papierové) áno. Lenže už zase bola šanca niečo začať robiť poriadne a zasa ostala nevyužitá. Tak snáď niekedy o desať rokov...