Reply on: 110mat110 #82483:
Jo ale to su autobusy...vravim o tom ze elektricky maju miesto 3. stlpcov 2 a tym padom maju len pracovne dni co mali aj cez prazdniny. To znamena ze vypadla 12 minutova spička poobede miesto nej je celodenny 15 minutovy interval, a taktiez rano miesto 10 minut je 12. Busy maju svoje intervaly ako cez školsky rok. Otazka moja znie prečo sa električky nevratili do školskeho rezimu tak ako to bolo pred sviatkami tj. 10 minut rano a 12 minut poobede. Chapeme sa?
cedin
12-tka proste plošne celú Barcu neobslúži, to je holý fakt. Toto ignorujú a štvorke pri každej jednej výluke uštedrujú facky z rôznych strán (nedávno 2x trasy a rozsah premávky x4, potom presmerovanie k stanici, teraz rozsah premávky - a podobne to bolo pri výlukách aj v dávnejšej minulosti).
Upozorňoval som na to dopredu, že to bude problém (viď diskusia k článku o tejto zmene na tomto webe v polke decembra).
Ale keď na jar vedeli opraviť nezmysel na x4 v priebehu výluky, aj keď sa pôvodne dušovali, že to neurobia, tak aj teraz to podľa mňa závisí iba od dostatočného tlaku zvonku, či to opravia.
Lebo táto výluka ešte potrvá dosť dlho - myslím, že po doterajších bohatých skúsenostiach s (ne-)dodržiavaním toho polojasného harmonogramu etáp zverejneného pred necelým rokom už nikto neverí, že by električky po Triede SNP začali premávať už od 1.3. ...
Najjednoduchšie by bolo v tom „okrajovom“ čase s nízkymi nárokmi (denne večer a cez voľné dni aj ráno) nechať premávať všetky linky vrátane štvorky, ale všetky s intervalom až 30´. Spolu by to bol zhruba rovnaký rozsah výkonov ako ten súčasný a určite by to všade stačilo (snáď okrem nedele večera na linkách od stanice, čo by sa dalo riešiť účelovými spojmi naviac).