Reply on: 110mat110 #82483:
Jo ale to su autobusy...vravim o tom ze elektricky maju miesto 3. stlpcov 2 a tym padom maju len pracovne dni co mali aj cez prazdniny. To znamena ze vypadla 12 minutova spička poobede miesto nej je celodenny 15 minutovy interval, a taktiez rano miesto 10 minut je 12. Busy maju svoje intervaly ako cez školsky rok. Otazka moja znie prečo sa električky nevratili do školskeho rezimu tak ako to bolo pred sviatkami tj. 10 minut rano a 12 minut poobede. Chapeme sa?
afeno
1) Vybetónovanie električkovej trate po celej dĺžke sídliska Nad Jazerom je omnoho drahšie riešenie ako zatrávnenie.
2) Cesta sa aj tak bude rozširovať, žiadna varianta "ponechania cesty v súčasnom profile" neexistuje.
3) Ten autobus čo odvezie ľudí až do centra mesta má aj nejaké náklady na PHM, cestnú daň, a hlavne na vodiča, ktorý ten autobus aj odvezie do mesta. Keby sa na Važeckej stretli dva autobusy, tak by ľudí z nich pokojne mohla pobrať jedna električka s jedným vodičom.
Sám si povedal, že kde je dostatok prepravovaných osôb, tak tam sa oplatí električka. Myslím, že sídlisko Nad Jazerom tých prepravovaných osôb má až až.
Navyše, už len taký detail. Od roku 2008 funguje v Košiciach prestupná tarifa. ?