Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #81109:
OK, čísla hovoria jasne, každopádne ako spomína nižšie Tom, záleží to na rozložení vozov v jednotlivých vozovňach. Dnes napríklad som šiel tram 5-krát, z toho raz T6 a 4-krát 15T. Okolo mňa jazdia linky, kde sú prevažne 15T (resp. sú na linkách, ktoré mi vyhovujú), občas príde niečo iné. V globále ale beriem, asi tak problematické natrafiť na T3 zatiaľ ešte nie je.
Reply on: afeno #81111:
Na tejto fotke sa to s tými svetlami na zadnom čele len potvrdzuje, navyše tiež vidno zhrdravené pánty na dverách, tiež niekoľko dní po prehliadke... v Prahe sa toto nenosí.
http://transphoto.ru/photo/997921/
Reply on: rpopo #81106:
Veľmi pochybujem o tom že by to nemali byť naše vozy. Svedčí o tom niekoľko vecí. Nemenili sa výrobné čísla. Dopyt demontujú v Kyjeve zo všetkých T3jek. Keby že je to karoséria ex Pražského voza, tak by na zadnom čele boli tie tri svetlá. Navyše maju dosť omnoho väčších vrakov ako sú tie naše..
A najmenší detail.. pochybujem že by z voza pôvodom z Prahy mal opadávať lak čerstvo po prehiadke ?
http://transphoto.ru/photo/992586/
Reply on: KVKV #81109:
Ono prvé analógove RP a dokonca T3R.PV čo sú vlastne novostavby majú prejsť modernizačným procesom číslo 2 na PLF(viem že zatiaľ dve vozy po nehodách sú odstavené a mali by sa rekonštruovať na PLF), ono síce z pôvodných vozov použijú asi už len papiere, podvozky a čo sa ešte bude dať použiť z interiéru
PRIBLIŽNÝ DNEŠNÝ STAV DPP TRAMVAJE
asi 380 T3 reko včetne PLF
asi 120 T6 /postupne sa rozpredáva/
asi necelých 50 KT8 (bude sa doplnovať z ex Miskolc, Strausberg) /v Prahe oblúbené a žiadané vozidlo/
57 14T
asi 200 15T
pár kusov povodných T3 pre linku 23
-------------------------------------------------------------------------------------------
V r. 2018 sa má stabilizovať stav takto:
250 15T
59 14T (? nejaké sa asi vyradia pre tech.stav)
47+ KT8 (povodne sa neuvažovalo o doplnení nakúpenými ojetinami)
33 T3R.PLF
cca 290 T3R.P

Takže aj v dalších rokoch budú T3R najpočetnejšou skupinou vozového parku (a bude ich vidno často)



Reply on: Bjorn #81105:
napríklad Žižkov je jediná vozovňa ktorá nemá doteraz ani jeden NP voz (len T6, zrýchľovače a keď začali vyradzovať zrychľovače tak im z Pankráca poposielali prvé analógové RPčka atď.) Ale onedlho im zrejme prídu aj prvé 15T z Pankráca.
Reply on: Bjorn #81105:
Ja mám presne opačné skúsenosti. Asi sa pohybujem v zlých lokalitách...
Reply on: KVKV #81102:
Ja by som povedal, že naše vozy zobrali najmä pre papiere a ich druhé využitie budú ND. Veď pár dní potom, čo stadiaľto vzali električky už podľa miestnych naše vozy jazdili, prestriekané, "odpéixkované" a bez dopytu. Jediné rozumné vysvetlenie na to je, že je to nejaký ex. bratislavský alebo pražský voz, na košických papieroch alebo v prípade BA, podvozkoch. Hoci, pravdu povediac sa mi nechce veriť, aby na ukrajine riešil niekto formalitu, ako sú papiere pre električku...

Fakt je niekto tak naivný, že si stále myslí, že sú to skutočne naše vozy ?
Reply on: S499.1023 #81104:
Tak asi sa nepohybujem na tých správnych linkách. V 70% prípadov mi príde 15T, v zvyšných 30% všetko ostatné.
Reply on: Bjorn #81103:
ZMODERNIZOVANÉ verzie (T3RP, T3RPV, VarCB3LF) rozhodne SÚ bežným obrazom.
Reply on: KVKV #81101:
No bežným obrazom už rozhodne nie sú, donedávna sa občas stalo, že prišla aj nejaká ešte so zrýchľovačom a už aj tie sú stiahnuté na turistickú linku. Postupne prichádzajú 15T, do ulíc boli znova vypustené 14T, takže T3 logicky ubúda.
Reply on: Bjorn #81099:
Len čosi som o tom počul, šlo o nejaký "košíkový odpredaj", či tak nejak, bez možnosti si prehliadnuť tovar. Proste naleteli, z bývalého čssr boli zvyknutí na solidnejší tovar. Naviac nikto im nešpecifikoval tecnické detaily, tak napríklad to ,že boli pre obrátenú polaritu (KE minus v troleji) im trochu komplikuje rekonštrukciu.
Reply on: Bjorn #81098:
Modernizované verzie T3 sú v Prahe bežným obrazom a dlho budú, posledných pár kusov s povodnou výzbrojou bolo ponechaných práve pre L 23.

Téšestky končia, je to relativne pre Prahu malá séria (150ks povodne) dodávkou ďalších 15T prebytočná. Kimovia na to nemajú, oblúbili si ju v Sofii a zbytok UA. Samozrejme historická dvojička zostane.
Inak pražské T6 sú dost odlišné od košických (vzhlad,detaily ,hlavne el.výzbroj).
Reply on: KVKV #81095:
Naozaj nerozumiem akým zázrakom predali Košice svoje vraky na Ukrajinu. Ešte aj pri cene šrotu na tom museli Ukrajinci prerobiť. Veď vlastných vrakov majú dosť a nebolo by ich potrebné importovať.
Reply on: KVKV #81089:
Síce 15 rokov, ale stretnúť T3 (v akejkoľvek mutácii) už nie je také jednoduché a bude to čoraz ťažšie. Každopádne, omnoho skôr sa vytratia T6, za tými ale príliš veľa ľudí smútiť nebude. Na tie sa už teší Kim a Ukrajina.
Reply on: KVKV #81095:
na transphoto.ru sa ku fotke 356 vyjadrili či je naozaj nutné kupovať takéto vozidlá, či by si radšej nemohli zmodernizovať svoje.. ? o niečom to svedčí
Reply on: KVKV #81095:
...sa im azda nepáčia namodro natreté sololity? ?
Reply on: Davidoshmhd #81094:
Pokial má byť zaradené hist.vozidlo na normálne poradie pravidelnej linky ,tak označovače musia byť.

Kolkože by sa ešte dalo sprevádzkovať v KE T3 ?

Tiež by sa to v KE dalo riešiť (trebárs každý druhý víkend) jedno poradie na mestských linkách /2,4,7/

Inak podla informácií z Ukrainy neboli práve nadšení košickými vozmi, boli z Prahy zvyknutí na trochu iný technický stav a to aj u výrobne starších vozov.
Reply on: afeno #81092:
Tak len ako inak vyriešiť tarifu? Nechať ľudí cestovať bezplatne? Kto to zaplatí?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.