Reply on: rpopo #81114:
Sice nemožno úplne vylúčiť, že sa na Ukraine robia "papierové rošády" , ale v Kyjevských dielňach sa pomerne dokladne a precízne robia rekonštrukcie (tiež ma to prekvapilo) , a pomerne rýchlo. To sledujem aj na ex pražských vozoch. Ešte mám info, že z niektorých košických total šrotov budú robiť velkú rekonštrukciu na K3.
Čo ma prekvapilo, je strešná zásuvka na trakčný kábel, to sa predsa v Kyjeve nenosilo .
KVKV
asi 380 T3 reko včetne PLF
asi 120 T6 /postupne sa rozpredáva/
asi necelých 50 KT8 (bude sa doplnovať z ex Miskolc, Strausberg) /v Prahe oblúbené a žiadané vozidlo/
57 14T
asi 200 15T
pár kusov povodných T3 pre linku 23
-------------------------------------------------------------------------------------------
V r. 2018 sa má stabilizovať stav takto:
250 15T
59 14T (? nejaké sa asi vyradia pre tech.stav)
47+ KT8 (povodne sa neuvažovalo o doplnení nakúpenými ojetinami)
33 T3R.PLF
cca 290 T3R.P
Takže aj v dalších rokoch budú T3R najpočetnejšou skupinou vozového parku (a bude ich vidno často)