Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #81095:
...sa im azda nepáčia namodro natreté sololity? ?
Reply on: Davidoshmhd #81094:
Pokial má byť zaradené hist.vozidlo na normálne poradie pravidelnej linky ,tak označovače musia byť.

Kolkože by sa ešte dalo sprevádzkovať v KE T3 ?

Tiež by sa to v KE dalo riešiť (trebárs každý druhý víkend) jedno poradie na mestských linkách /2,4,7/

Inak podla informácií z Ukrainy neboli práve nadšení košickými vozmi, boli z Prahy zvyknutí na trochu iný technický stav a to aj u výrobne starších vozov.
Reply on: afeno #81092:
Tak len ako inak vyriešiť tarifu? Nechať ľudí cestovať bezplatne? Kto to zaplatí?
Reply on: Dispecer #81090:
Praha a Košice boli prvými mestami kde bola zahájená prevádzka T3. V Košiciach (na rozdiel od Prahy) to bolo najdlhšie prevádzkované vozidlo ed.
Tu ide skor o vzťah kompetentných k práci a vnímaniu popisovaných hodnot , než vzťahu T3 k mestu
Reply on: Davidoshmhd #81091:
Na dvojke by to bol výborný nápad... Len ten brnenský systém- dať do historických vozidiel "moderné" označovače sa mi veľmi nepozdáva...
Reply on: KVKV #81089:
Myslím, že ak by sa už malo v Košiciach niečo také spustiť, tak po vzore Brna - na existujúcej linke raz do mesiaca.
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1340
Reply on: KVKV #81089:
Zas, T3 má s Prahou oveľa silnejší "vzťah", než Košice... Predsalen, tie električky sa vyrábali práve tam.
V Prahe zahájila prevádzku historická linka ed 23 . Budú na nej prevádzkované výhradne vozy T3 povodnej koncepcie (zrychlovač, mg) . Linka bude v prevádzke každodenne, celoročne. Vozy T3 sú považované za historické dedičstvo a mestotvorný prvok, ktorý sa výrazne zapísal do charakteru mesta. //pritom rekonštruovaných (T3G,T3P,T3PLF) je a ešte nejakých 15 rokov bude v prevádzke dosť aj na iných linkách//
Že by iný prístup než v Košiciach ? Alebo sú tí Pražáci tak blbí ???
Reply on: cedin #81087:
Darmo, to je profesionalita na oddelení PíÁr. Ale zástancovia dotyčnej osoby budú aj napriek tomu trúbiť do sveta, že ona za nič nemôže, lebo len robí s informáciami, ktoré má (akože ich je málo). To ale nutne neimplikuje stavať vyjadrenia do extrémnych polôh (nebude, neuvažujeme, jediné možné a pod.) ?
Reply on: Isidor #81086:
Pre pobavenie - vývin názorov DPMK na problém s trasou linky x4 (Košický Korzár):

6.3.2017
„Prvé 2 - 3 dni, bohužiaľ, spravidla "bolia", cestujúci musia pochopiť systém a nájsť najvhodnejšie spojenia a cesty. Obyvatelia Barce a tam pracujúci nevyužívajú prestupné spojenie X4 -12, ale cesty si plánujú po starom, prestupovo komplikovane.“

15.3.2017
„... trasa linky X4 je ... komplikovaná, ale podľa schváleného dopravného projektu je to jediná možná alternatíva trasy. ... DPMK momentálne neplánuje meniť cestovné poriadky ani počet nasadených kapacít“

17.3.2017
„Trochu diskomfort je, čo sa týka mestských častí Barca a Šebastovce, ako ale povedal pán primátor, pripomienky občanov vyhodnotíme a pokúsime sa to nastaviť lepšie a vhodnejšie.“

23.3.2017
„ DPMK zareagoval tiež na sťažnosti obyvateľov ohľadom absencie náhradnej linky, ktorá by ľudí odviezla v smere od mestskej časti Barca do mesta tak, aby mohli pri Rybe prestupovať na iné spoje. Od 1. apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe.“
„Od prvého apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe, takže predovšetkým obyvatelia z mestskej časti Košice – Barca tam budú môcť vystúpiť, a pokračovať vo svojej ceste po prestúpení na ďalší, im vyhovujúci spoj."
http://www.kosice.sk/article.php?id=19043
Podla korzaru ma byt cez vikend vyluka vyluky pri TUKE a ma sa presmerovat 19 a 22. Je stvrtok a DPMK nic...

https://kosice.korzar.sme.sk/c/20491207/na-triede-snp-panelova-trat-nebude.html
Reply on: 747 #81081:
Tak napríklad na SNP by si to určite vyžiadalo zväčšenie osovej vzdialenosti koľají (ktorá sa už aj tak bude meniť na úkor jazdných pruhov), a tým pádom, ak by nechceli úzky jazdný pruh, musela by sa meniť aj poloha vozovky posunom ku chodníkom. To by stálo veľa peňazí a pod., a tak sa poloha nemení. (môj názor) Viem, že v nejakom staršom pôvodnom pláne boli stĺpy zakreslené v zelenom páse medzi koľajou a telesom cestnej komunikácie, ale ako vidno, ustúpilo sa z toho. Ale neviem si prestaviť ako by to vyzeralo. Kompletne by to zhoršilo vzhľad a priehľadnosť komunikácie.
Reply on: veteran #81075:
Prečo je v Košiciach problém umiestňovať stlpy trakčného vedenia do prostred trate? Veď by sa tým ušetrilo plno miesta a materiálu a nevyzeralo by to ako na predmestí Tirany.
Reply on: reparil #81073:
Ty stojíš najmä na strane psychiatrického oddelenia FNLP.
Reply on: veteran #81078:
Tak toto je sila, nepotrebuje žiadny komentár ? čisté kocúrkovo..
Reply on: veteran #81075:
Odvolávam, čo som odvolal ?

„Na Moldavskej robí zhotoviteľ diela, spoločnosť Eurovia SK, na spomínanom úseku prípravné práce. Po sondáži ohľadom jestvujúcich inžinierskych sietí zvolia najvhodnejšie miesto na umiestnenie stožiarov trakčného vedenia. Na Triede SNP ide rovnako o prípravné práce a v konečnej fáze budú stožiare trakčného vedenia umiestnené mimo chodníka,“ odpísal Miroslav Sambor z komunikačného referátu magistrátu.

Komunikácia s verejnosťou a médiami na úrovni ? Zajtra budú spievať ktorú pesničku?
Reply on: Troll #81076:
teraz si dokazal ze sa len pchas harasimu do !!! nebudem to citat, lebo si zapredany!! praudu neumlcis!!!!!!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.