Pokial má byť zaradené hist.vozidlo na normálne poradie pravidelnej linky ,tak označovače musia byť.
Kolkože by sa ešte dalo sprevádzkovať v KE T3 ?
Tiež by sa to v KE dalo riešiť (trebárs každý druhý víkend) jedno poradie na mestských linkách /2,4,7/
Inak podla informácií z Ukrainy neboli práve nadšení košickými vozmi, boli z Prahy zvyknutí na trochu iný technický stav a to aj u výrobne starších vozov.
Praha a Košice boli prvými mestami kde bola zahájená prevádzka T3. V Košiciach (na rozdiel od Prahy) to bolo najdlhšie prevádzkované vozidlo ed.
Tu ide skor o vzťah kompetentných k práci a vnímaniu popisovaných hodnot , než vzťahu T3 k mestu
V Prahe zahájila prevádzku historická linka ed 23 . Budú na nej prevádzkované výhradne vozy T3 povodnej koncepcie (zrychlovač, mg) . Linka bude v prevádzke každodenne, celoročne. Vozy T3 sú považované za historické dedičstvo a mestotvorný prvok, ktorý sa výrazne zapísal do charakteru mesta. //pritom rekonštruovaných (T3G,T3P,T3PLF) je a ešte nejakých 15 rokov bude v prevádzke dosť aj na iných linkách//
Že by iný prístup než v Košiciach ? Alebo sú tí Pražáci tak blbí ???
Darmo, to je profesionalita na oddelení PíÁr. Ale zástancovia dotyčnej osoby budú aj napriek tomu trúbiť do sveta, že ona za nič nemôže, lebo len robí s informáciami, ktoré má (akože ich je málo). To ale nutne neimplikuje stavať vyjadrenia do extrémnych polôh (nebude, neuvažujeme, jediné možné a pod.) ?
Pre pobavenie - vývin názorov DPMK na problém s trasou linky x4 (Košický Korzár):
6.3.2017
„Prvé 2 - 3 dni, bohužiaľ, spravidla "bolia", cestujúci musia pochopiť systém a nájsť najvhodnejšie spojenia a cesty. Obyvatelia Barce a tam pracujúci nevyužívajú prestupné spojenie X4 -12, ale cesty si plánujú po starom, prestupovo komplikovane.“
15.3.2017
„... trasa linky X4 je ... komplikovaná, ale podľa schváleného dopravného projektu je to jediná možná alternatíva trasy. ... DPMK momentálne neplánuje meniť cestovné poriadky ani počet nasadených kapacít“
17.3.2017
„Trochu diskomfort je, čo sa týka mestských častí Barca a Šebastovce, ako ale povedal pán primátor, pripomienky občanov vyhodnotíme a pokúsime sa to nastaviť lepšie a vhodnejšie.“
23.3.2017
„ DPMK zareagoval tiež na sťažnosti obyvateľov ohľadom absencie náhradnej linky, ktorá by ľudí odviezla v smere od mestskej časti Barca do mesta tak, aby mohli pri Rybe prestupovať na iné spoje. Od 1. apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe.“
„Od prvého apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe, takže predovšetkým obyvatelia z mestskej časti Košice – Barca tam budú môcť vystúpiť, a pokračovať vo svojej ceste po prestúpení na ďalší, im vyhovujúci spoj." http://www.kosice.sk/article.php?id=19043
Tak napríklad na SNP by si to určite vyžiadalo zväčšenie osovej vzdialenosti koľají (ktorá sa už aj tak bude meniť na úkor jazdných pruhov), a tým pádom, ak by nechceli úzky jazdný pruh, musela by sa meniť aj poloha vozovky posunom ku chodníkom. To by stálo veľa peňazí a pod., a tak sa poloha nemení. (môj názor) Viem, že v nejakom staršom pôvodnom pláne boli stĺpy zakreslené v zelenom páse medzi koľajou a telesom cestnej komunikácie, ale ako vidno, ustúpilo sa z toho. Ale neviem si prestaviť ako by to vyzeralo. Kompletne by to zhoršilo vzhľad a priehľadnosť komunikácie.
Prečo je v Košiciach problém umiestňovať stlpy trakčného vedenia do prostred trate? Veď by sa tým ušetrilo plno miesta a materiálu a nevyzeralo by to ako na predmestí Tirany.
„Na Moldavskej robí zhotoviteľ diela, spoločnosť Eurovia SK, na spomínanom úseku prípravné práce. Po sondáži ohľadom jestvujúcich inžinierskych sietí zvolia najvhodnejšie miesto na umiestnenie stožiarov trakčného vedenia. Na Triede SNP ide rovnako o prípravné práce a v konečnej fáze budú stožiare trakčného vedenia umiestnené mimo chodníka,“ odpísal Miroslav Sambor z komunikačného referátu magistrátu.
Komunikácia s verejnosťou a médiami na úrovni ? Zajtra budú spievať ktorú pesničku?