A už len dodám na tému rekonštrukcií tratí.
Z môjho pohľadu ak by vedeniu DPMK šlo ozaj o opravu tratí tak by si stálo za tým a vybojovalo opravu trate na sídlisku Nad Jazerom. A ak by "tota" únia nedala na tú konkrétnu trať peniaze ta by som sa vy.....al na všetkú trať v meste a peniaze.
Ten kto chce nájde nejaké riešenia ako vybojovať financie na opravu trate na Jazere.
To by si veľa chcel. Dosiaľ v DPMK budú ľudia ktorý na to serú a nepodoťahujú veci do konca ta nikdy nebude MHD slúžiť cestujúcej verejnosti. V Prahe displeje sú na každej "SOR-ke" aj v zadnej časti busov. DPMK sa vie sústrediť len na vymáhanie pokút a chytanie pasažierov ktorý nemajú v úmysle cestovať na čierno (čierny to majú zadara). HANBA, HANBA A HANBA DPMK!!!
Zas ale to ze sa nemozu busy pri cassovii predbehnut neni neriesitelne. Mohli by tie busy co tam cakaju dlhsie odist do zadnej casti parkoviska ktore je vzadu vacsinou prazdne a tak sa vratit ]ri odchode. Isto lepsie ako sucasny stav ?
hej, a nechceli by spravit sutaz aj na dovybavenie busov tabulami? 3312, 4749 nemaju vobec vnutorny displej, vacsina SORiek nema zadne panely, o vnutornych zadnych ani nehovorim, polovici Citelisov nefunguju panely vo vlecke, vo Variach aj v EBN odchadzaju niektore panely od nova, ... ach
Otázka je, že kto bol „bola snaha“, aká bola tá snaha silná a že kto bol „nevieme, nedá sa“.
„Terminál OC Cassovia“ má vážnu chybu v tom, že sa tam viac ako 2 busy nepredbehnú. To je asi dôvod, prečo tam linka č. 34 nekončí (čo by bolo logickejšie).
Ale dalo by sa linku č. 15 alebo 16 potiahnuť k Optime (tam priamo cez Ul. pri prachárni, späť popri Baumaxe). Technicky to ide a všeličo by to riešilo (Juh - Železníky - Optima), je to asi len otázka peňazí na prevádzku.
Tak nahlas rozmýšľam, či by nebolo dobré ukončiť linku 34 pri cassovii namiesto areálu garáži, kde sa aj tak má začať stavať..A ak niet miesta pri cassovii,čo tak sa dohodnúť s merkury marketom? To len ak by náhodou čítl niekto z DPMK ?
Presne toho sa obavam.. na to kolko aut prechadza tou krizovatkou je pekne plynula a cakanie par sekund, mozno v najhorsej spicke je to minuta-dve.. ale skusenosti s preferenciou pri hlavnej poste alebo plavarni, ma fakt privadzaku k obavam, ze z kruhaca vznikne dalsia upchata krizovatka s kolonami a dalsimi zbytocnymi meskaniami busov. Na normalnej svetelnej krizovatke dostane jeden smer cervenu a druhy uz zelenu, auta sa minaju este v krizovatke, ale na tych dvoch "preferovanych" vidavam akurat tak neskutocne dlhe medzicasy, kedy sa v krizovatke nedeje vobec nic a vsetci cakaju. niekedy aj pol minuty
V dnešnej dobe už výhybky neprestavujeme trolejovým kontaktom na priamy průd, takže diskusia je bezpredmetná. Počet prechádzaných výhybiek je kompenzovaný množstvom ušetrených výhybiek a srdcoviek ako celku. Metóda pokus-omyl na podkladoch z 80. rokov v NDR je irelevantná.
Niekde sa písalo, že sa má zastavovať za križovatkou a nástupný ostrovček v smere z Jazera má byť využívaný v prípade mimoriadnych udalostí resp. výluk. Vidno tam že je naprojektovaná aj koľajová spojka. Neviem či to bude takto a akú pravdivostnú hodnotu má táto informácia. Ak viete niekto viac tak ma doplňte.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110