Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #80992:
Vzhľadom na to, čo všetko si on môže dovoliť, je to trochu zvláštne. V podstate by aj bolo jedno, ako cestuje. Len sranda je, že keď večer má prísť do Košíc a teda aj do Merkury, ako všetci zamestnanci odtiaľ "utekajú" a ani sa nezdržia cigaretkou pred cestou. ? ? ? Lebo z hľadiska povahy to je vraj nepríjemný človek.
Reply on: tedom-cng #80991:
Čo je zlého na ceste z Košíc lôžkovým vlakom? To je naopak znak inteligencie.
Reply on: romeo #80976:
Nie som z DPMK, autobus ku Merkury by mi vyhovoval, ale aj ja musím povedať, že sa to nedá. Majiteľ Merkury je *ebil. Šetrí, kde sa dá - ešte aj keď chce ísť z Poľska do Prahy, tak príde do Košíc a odtiaľto ide lôžkovým vlakom. Rovnako šetril aj na areáli Merkury Marketu. Keď tam prídu kamióny, tak najprv absolvujú cca 2 minútové otáčanie sa, potom cúvajú a čakajú, kým ich začnú vykladať (viď obrázok). Ak si predstavím, že by tam ešte chodil autobus, tak o škodové udalostí a chaos tam núdza nebude. ?
Reply on: veteran #80989:
No myslím že ak toto je podmienka z EU (ucelene úseky tratí dvoch liniek), a nie "opotrebovanosť" a "vek" trate , tak boli aj ine riešenia (napr linky 2+9), ak by chcel DP zahrnúť tam fakt najstaršiu "panelovu" trať ... Zahrnulo by to presne skoro tie isté úseky plus aj samotnú trať na jazere s obratiskom. A ak by sa zvýšili nejake peniaze aj pri takej verzii - doplnilo by sa o krátky úsek Moldavská- Štúrová.. Myslím že rekonštruovať trať kompletne na najdlhšej linke 9 by bolo logicke a "prešlo" by to aj v EU .. takže tých logických rozumných riešení bolo viac,, to môj postreh.
Reply on: N/A #80986:
Už sa to tu spomínalo snáď tisíckrát, ale skúsme aj tisícprvý. Na trate dáva peniaze EÚ a tá má právo prostredníctvom svojich orgánov diktovať na čo a za akých podmienok dá peniaze. Podmienkou teda bolo zrekonštruovať ucelené úseky tratí, ktoré by pokrývali dve linky. A to sa aj stalo (deje). Keďže nejaký budget sa zvýšil, doplnili sa kratšie úseky, aby bol vyčerpaný kompletne. V situácii, keď mesto na vážnejšie opravy vlastné prostriedky nemá, to bolo jediné rozumné riešenie (linky 2+6, jednoduchý úsek na Němcovej a extrémne zjazdená križovatka pri VSS).
Reply on: cedin #80979:
Firmy ktore tam su. Sanas, woodcote, puma, mercury, sos neviem kto este. Vsetkym by pomohol zachadzajuci bus aspon v spicke. DPMK povedal, ze sa neda.
A už len dodám na tému rekonštrukcií tratí.
Z môjho pohľadu ak by vedeniu DPMK šlo ozaj o opravu tratí tak by si stálo za tým a vybojovalo opravu trate na sídlisku Nad Jazerom. A ak by "tota" únia nedala na tú konkrétnu trať peniaze ta by som sa vy.....al na všetkú trať v meste a peniaze.
Ten kto chce nájde nejaké riešenia ako vybojovať financie na opravu trate na Jazere.
Reply on: tbus #80981:
To by si veľa chcel. Dosiaľ v DPMK budú ľudia ktorý na to serú a nepodoťahujú veci do konca ta nikdy nebude MHD slúžiť cestujúcej verejnosti. V Prahe displeje sú na každej "SOR-ke" aj v zadnej časti busov. DPMK sa vie sústrediť len na vymáhanie pokút a chytanie pasažierov ktorý nemajú v úmysle cestovať na čierno (čierny to majú zadara). HANBA, HANBA A HANBA DPMK!!!
Reply on: romeo #80983:
Ako keby boli pri OC Cassovia nejaké prestávky, dva busy sa tam stretnú zvačša len v špičke a za ideálnych podmienok, t.j. keď príde načas....
Reply on: cedin #80979:
Zas ale to ze sa nemozu busy pri cassovii predbehnut neni neriesitelne. Mohli by tie busy co tam cakaju dlhsie odist do zadnej casti parkoviska ktore je vzadu vacsinou prazdne a tak sa vratit ]ri odchode. Isto lepsie ako sucasny stav ?
Reply on: tbus #80981:
a asi aj označovače v klbovych SORkach.. hlavne že na Bardejovskej kopa displejov z vyradenych T3
Reply on: Dispecer #80977:
hej, a nechceli by spravit sutaz aj na dovybavenie busov tabulami? 3312, 4749 nemaju vobec vnutorny displej, vacsina SORiek nema zadne panely, o vnutornych zadnych ani nehovorim, polovici Citelisov nefunguju panely vo vlecke, vo Variach aj v EBN odchadzaju niektore panely od nova, ... ach
Reply on: cedin #80979:
tak pri optime je toho priestoru na konecnej este menej...
Reply on: 110mat110 #80978:
Otázka je, že kto bol „bola snaha“, aká bola tá snaha silná a že kto bol „nevieme, nedá sa“.
„Terminál OC Cassovia“ má vážnu chybu v tom, že sa tam viac ako 2 busy nepredbehnú. To je asi dôvod, prečo tam linka č. 34 nekončí (čo by bolo logickejšie).
Ale dalo by sa linku č. 15 alebo 16 potiahnuť k Optime (tam priamo cez Ul. pri prachárni, späť popri Baumaxe). Technicky to ide a všeličo by to riešilo (Juh - Železníky - Optima), je to asi len otázka peňazí na prevádzku.
Reply on: romeo #80976:
Bola snaha potiahnu 34 alebo 16 ku Sanasu (este k byvalej Pume) odpoved klasicky, nevieme neda sa.
Tak nahlas rozmýšľam, či by nebolo dobré ukončiť linku 34 pri cassovii namiesto areálu garáži, kde sa aj tak má začať stavať..A ak niet miesta pri cassovii,čo tak sa dohodnúť s merkury marketom? To len ak by náhodou čítl niekto z DPMK ?
Reply on: 110mat110 #80970:
Presne toho sa obavam.. na to kolko aut prechadza tou krizovatkou je pekne plynula a cakanie par sekund, mozno v najhorsej spicke je to minuta-dve.. ale skusenosti s preferenciou pri hlavnej poste alebo plavarni, ma fakt privadzaku k obavam, ze z kruhaca vznikne dalsia upchata krizovatka s kolonami a dalsimi zbytocnymi meskaniami busov. Na normalnej svetelnej krizovatke dostane jeden smer cervenu a druhy uz zelenu, auta sa minaju este v krizovatke, ale na tych dvoch "preferovanych" vidavam akurat tak neskutocne dlhe medzicasy, kedy sa v krizovatke nedeje vobec nic a vsetci cakaju. niekedy aj pol minuty
Reply on: mrkvakj #80973:
Aj v Bratislave sa už pri reko nedávajú výhybky na priamy prúd. A v Košiciach sa prúdovo neprestavujú už desiatky rokov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.