51ka v rannej špičke má na naše pomery zvláštnosť — premáva len z Ťahanoviec na NO, opačne sa presúva len manipulačne. Pokiaľ sa raz dostane do kolóny, len nabaľuje meškanie, ktoré sa s autobusom ťahá potom celú rannú špičku.
Pozri si spoje rannej spicky. Su pravidelne a symetricky. Dopravnu situaciu v KE vodici nemaju sancu ovplyvnit. Jednotlive vozy stoja v zapchach a ta desiatka co ti pride moze byt kludne este ta pred nou.
A čo tak zefektívjniť spoje na THC?príde 10, natrepe sa do nej 200 ľudí ( k ostatným 200, ktorí sú v autobuse), keďže thc je najľudnatejšie sídlisko, o 1 minútu po jej odchode si veselo príde 51, vezme 1 človeka a veselo sa rúti na thc. A najbližších 15 min. nepríde nič. Čo tak zefektívniť odchody busov?Napríklad, aby chodili p r i e b e ž n e ???Aj počas rekonštrukcie a nekonečných obchádzok jedine obyvatelia thc čakali na spoje 20 min...Na posilnenie spojov sa ani nepýtam, veď načo??? ? ? ? ?
Veď najvyšší predstaviteľ Dúhy dookola omieľal, že sklá sa budú montovať, až keď bude funkčný kamerový systém. Sklá sú už namontované – takže aj kamery už sú. Určite sú tak dokonalo skryté, že o nich ani nevieme.
Ničomu nerozumieš, to sa všetko ešte dokončí. Už sa pozeraj na svet nepokrivenou optikou, prečítaj si diskusiu pod článkom alebo choď na kavej s SBSkárom ?
Stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je... ?
aký je zmysel električkového semaforu na zastávke Radica St.mesta smer Kuzmányho (voľno 10s z 90s cyklu), keď má na križovatke Hlavná pošta fungovať preferencia? Leda že by nemala...
Hlavný dôvod presunu priechodu bol posun zastávky smer Krajský súd. Priechod smer Tajovského ostal mimo, a skrátil sa odbočovací pruh doľava do Kuzmányho na 15 metrov, čo nepostačovalo. tak sa vytvoril súvislý priechod na západnom ramene križovatky. Kritizovať je ľahko, navrhnúť funkčné riešenie je ťažšie.
Tatranka