Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #77758:
Pridu toty japonci... SAMO a SATO ?
Reply on: Tatranka #77757:
Ničomu nerozumieš, to sa všetko ešte dokončí. Už sa pozeraj na svet nepokrivenou optikou, prečítaj si diskusiu pod článkom alebo choď na kavej s SBSkárom ?
Reply on: Corey #77755:
Mali...
Zdravim,chcem sa len opytat.Nemali sa v ramci IKD montovat aj nejake kamery ?
Reply on: Tatranka #77753:
Uz sa tesim na "Stavba je ukoncena, uz sa s tym neda nic robit"
Reply on: hmozdinka #77749:
Stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je ukončená, stavba nie je... ?
Reply on: Isidor #77751:
A čo si čaka, že odchody tram-trainu zo zastávok bude regulovať sprievodca?
Reply on: PTI #77747:
aký je zmysel električkového semaforu na zastávke Radica St.mesta smer Kuzmányho (voľno 10s z 90s cyklu), keď má na križovatke Hlavná pošta fungovať preferencia? Leda že by nemala...
Reply on: monoblok #77748:
Predsa nebude pán PTI rozporovať potrebnosť semafororadia, keď má z toho tučný vývar?
ci bistu tak toto ozaj nema chybu! jedna lepsia perla za druhou.. https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/965051746887050 made in duha sro ? IKD jede! ?
Reply on: PTI #77747:
skor dovod vyrasenia tolkych semaforov v meste, ci uz Kuzmanyho alebo Moyzesova by bodol, na co je to dobre.❓
Reply on: tbus #77742:
Hlavný dôvod presunu priechodu bol posun zastávky smer Krajský súd. Priechod smer Tajovského ostal mimo, a skrátil sa odbočovací pruh doľava do Kuzmányho na 15 metrov, čo nepostačovalo. tak sa vytvoril súvislý priechod na západnom ramene križovatky. Kritizovať je ľahko, navrhnúť funkčné riešenie je ťažšie.
Flash info : Vedeli ste, že keby sa realizoval pôvodný projekt MET a nezrušil by sa tender, vyhrala by Dúha?
(rekonštrukcia:dnes)
Reply on: tbus #77742:
Obhajoba nového stavu znela, že sa vytvorí nový priechod pre chodcov na západnej strane križovatky. To je síce pekné, ale že sa zrušil na východnej strane je značné negatívum. Rád by som sa dozvedel aspoň jeden rozumný dôvod, čo sa získalo zrušením časti priechodu pre chodcov. To, že doprava stojí bližšie k hranici križovatky zabezpečí možno tak sekundu času navyše pre prejazd križovatkou.
Celkovo mám dojem, že po spustení nových signálnych plánov sa zase uberá čas chodcom. Teda to nie je pocit, ale fakt. Pri hlavnej pošte sa znovu skrátilo voľno pre chodcov na západnej strane križovatky na úkor pravého odbočenia Kuzmányho -> Vojenská. Pritom voľno tým smerom sa ešte aj v špičke zriedkakedy plne využije a už tam nemá kto odbočovať. Navyše jeho rozdelenie do 2 fáz počas 1 cyklu zase znížilo efektívnosť signálneho plánu, keďže 2-krát musí uplynúť vyprázdňovacia doba počas 1 cyklu. Neviem v tom nájsť jediné pozitívum. V tomto konkrétnom prípade sa zhoršila situácia pre vodičov aj chodcov.
Tak samozrejme, ze je to nezmysel. U nas mame potrebu vopchat semafor vsade a staci, ze je krizovatka bez semaforov a polovica vodicov zmatkuje. Ten prechod na Kuzmanyho pri radnici by sa zisiel no, hlavne ten dalsi pri Csl armady nie je velmi bezpecny, ale na to sa v Ke nepozera.
Reply on: veteran #77741:
"Tak babi, už môžete chodiť domov po schodoch, nohy sú v poriadku. Dzekujem bars šumňe pan dochtor! Po hromozvodze me to už ňebavilo..." ?

Ta že jaky problem plocik preskočic?

Inak si si všimol ten rozdiel v kvalite medzi oplotením zastávok IKD a MET?
Reply on: veteran #77741:
Pri svetelnej križovatke "Dom umenia" teraz skáču ľudia pod kolesá áut lebo jeden prirodzený peší ťah zrušili a prechod presunuli na opačnú stranu križovatky. No a ešte presunuli jeden prechod ktorý vedie od novej električkovej zastávky tak do stredu, presne nikam (predtým pokračoval priamo na Tajovského, druhý skoro priamo na Moyzesovu). A projektant si myslí, že keď tam postaví plot, tak ľudia si poslušne a dobrovoľne spravia stometrovú zachádzku namiesto toho aby plot obišli a prešli mimo prechodu. Podobný plot som si všimol aj na zastávke pri Radnici, tiež tam je prehradený priechod od zastávky na Moyzesovu lebo "mesto športu" a cestujúci sa radi prejdú sto metrov dookola.
Reply on: monoblok #77739:
No dobre, ale čo má napr. semafor od Radnice Starého mesta smerom ku Kuzmányho 9 spoločné s TT? Nič, len šikana pre chodcov. Na to prechode neboli nikdy žiadne problémy. A teraz po novom? No ľudia budú proste prebehávať na červenú.

Namiesto toho, aby sa z toho ostrovčeka spravil ešte minimálne jeden prechod, od označníka na druhú stranu ulice, tresneme tam zbytočný semafor. Ľudia si aj tak budú hľadať svoje cestičky. Skôr by sa mala hľadať cesta, ako tieto cestičky v rozumnej miere zlegalizovať. V Nemecku, Švajčiarsku (...) nie je nič výnimočné, že na jeden ostrovček vedú hneď tri prechody, lebo tam sa MHD cestujúcim (zákazníkom) snaží čo najviac približovať...
Reply on: Dispecer #77737:
Tak to je OK. Som sa zlakol, ze pri UVLF pribudne dalsi nezmyselny semafor.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.