Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
nieeee kde zeeee trolejbusy sa nedaju pomocou eurofondov nakupovat ani obnovovat. bla bla http://presov.korzar.sme.sk/c/8019574/presov-chce-viac-trolejbusov-pribudnu-duobusy.html
a urcite im to nevyjde lebo na slovensku nie je trh s trolejbusmi. ?
Reply on: Dispecer #77615:
Aspoň dačo nové... ?
Reply on: ITSManík #77612:
No dajme tomu, že zvyšné trolejbusy ešte do volieb pro forma vyjdú do ulíc...
idu volby ,Smer v KE to nema ruzove..rekonstrukcie,bezhlave nakupy vozidiel ...zrusenim trolejbusovej trakcie by si len poziciu este zhorsil
Reply on: Yogi616 #77611:
A možno budeme prekvapený aj keď všetko nasvedčuje tomu, keď si zoberiem to ospevovanie baterkobusov,neefiktivitu,neekonomiku prevádzky, ale nikde to nebolo oficiálne zverejnené, takže považujem tvoj príspevok za nepravdivý ale každý má svoj názor
Reply on: 110mat110 #77610:
Chválabohu za čo? Trolejbusy už nikdy pod tými trolejmi jazdiť nebudú.
Reply on: veteran #77609:
Lenze oni len natahaju troleje tak ako boli. V zlych stopach a s pomalymi vyhybkami a krizeniami. Takze s TD sme tam kde sme boli. Ale chvala bohu aspon za to.
Reply on: Mike #77608:
Tu ale nejde len o križovatky, ale o celé úseky, ktoré sa odstrihli, t. j. aj napr. celá Štúrova.
Reply on: hmozdinka #77607:
Nie, akurat keby sa do sucasnych kompletnych rekonstrukcii nenaprojektovala aj obnova trolejovych krizovatiek s trolejbusom, je pruser, lebo tym by sa povedalo ze trolejbusy koncia.
Takto, ked sa obnovi aj trolejbusove vedenie bude iba pruser, ze nebude vobec vyuzivane.. ?
Reply on: veteran #77606:
co by bola nadej ze sa trolejbusova doprava v meste rusit nechysta a ze sa asi aj nakupia do buducna nejake trolejbusy ,tak zeby predsa? potom ale naco tie zbytocne elektrobusy? totalne zbytocny nakup a vyhodene prachy
Reply on: ITSManík #77605:
Obnova trolejbusového vedenia bola vyprojektovaná, takže by mala byť aj zrealizovaná. Inak by mohli byť problémy.
Pri plavárni vidno trolejovú vežu a dajak podozrivo stojí pod trolejbusovou traťou ? žeby zázrak ☺
Reply on: KosickyTiger #77603:
Problém Ťahanoviec je najmä nájazdová rampa na ceste PR3 (bývalá I/68) smerom na Hlinkovu ulicu (II/547). To je hlavný vytvárač kolón. Za týmto bodom to ide v rannej špičke v podstate plynule, ak sa nestane nehoda a nie je rozkopaná polovica mesta.

Sídlisko v prom rade potrebuje ešte jedno napojenie na nadradenú cestnú sieť. To ale nie štýlom, že niekde dokreslíme a bude. Problém nemajú len Ťahanovce, problémom je celá východná časť mesta. Tá má iba dva vstupy do širšieho centra. Nutne musí pribudnúť ďalší. Kapacita v 70. a 80. rokoch veľkoryso stavaných ciest bola naplnená už dávno, špičky nezvládajú. Je ľahké povedať, že nech ľudia cestujú MHDčkou, keď sa im zápchy nepáčia. Nikdy sa tam nepodarí napchať všetkých a s dnešným počtom vozidiel, aj keby už nijaké nepribúdali, to ďalej nejde.

Budovať električku, ktorá pôjde popod sídlisko a ktorá bez ohľadu na trasovanie na samotnom sídlisku potrebuje niekoľko estakád, je likvidačné. Ľudia v IAD ostanú aj tak, pokiaľ sa im električka nepriblíži. Súčasný štandard dostupnosti im rapídne poklesne, navyše ich električka dovezia len a len priamo na Námestie Maratónu mieru. Áno, na tú zastávku, kde v rámci IKD nebola riešená ani len združená zastávka, všetko ostalo po starom, bolo to len vynovené.
Zrekapitulujme si to:
1.Otázka: Prečo ,,chcú" mať Ťahanovčania električky? Lebo v smere cca od Metra do mesta/na Mier sú zápchy.(opravte ma ak sa mýlim)
1.Možné riešenie: Bus pruh od Metra až niekde na Mier v miestach, kade by išla električka. ľudia by z Ázijskej triedy išli 36-tkou alebo 10-tkou po Ázijskej triede ako vždy, len by nestáli v zápchach, ale išli oddelene od cesty ako keby po plánovanej trati.
-nebol by nadbytočný hluk
-neboli by prestupy
-nestálo by sa v zápchach
-ľudia by to mali blízko a tam, kde boli zvyknutí
zbytocne sa tu hadate, ajtak sa bude robit bud americka tr. inde to tahat i tak nebudu alebo vobec sa nebude nic robit co je asi realnejsie bo aktualne mame eurofondy ledva na MET projekty teda dokoncenie aktualnych sidlisk vratane jazera a barce a finito.. vsetky prachy EU teraz dava na pristahovalcov+do Grecka a este nas tu vyzeru ti cigani uplne a navyse sudruh Ficiak posral renome Slovenska v eu ako sa dalo,pricom hrozi nam kratenie ci pozastavenie eurofondov, cize nadej ze dostaneme dalsie eurace na dalsie projekty je minimalna ?
Reply on: orlov #77600:
Na Ťahanovciach sú zamurované mnohé priechody popod bloky, musia sa obchádzať celé ulice. Na Terase to ani zďaleka nie je také.

Na Ťahanovciach sú mnohokrát desaťmetrové oporné múry, ktoré je nutné prekonávať schodiskami alebo obchádzať. Na Terase také čosi prakticky nie je.

Sklony svahov sú tiež odlišné.

Bývam na Ťahanovciach od kedy existujú, polka ešte nestála. Terasu poznám veľmi dobre, viem, čo porovnávam.
Reply on: veteran #77599:
Niekoľko rokov som žil na Terase, teraz niekoľko rokov bývam na Ťahanovciach, teda viem čo porovnám - je to to isté.
Reply on: orlov #77597:
Do podstatne menšieho kopca a prakticky bez zásadnejších bariér. Absolútne neporovnateľné s Ťahanovcami.
Reply on: orlov #77597:
To je argument úplne na hovno. KeĎ spohodlneli, tak spohodlneli a keď ich necháš dochádzať na električku do ÚR, tak sa ti na ňu vyserú a pôjdu autom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.